Hiperszemélyes vásárlói élmény a Missonitől
A Missoni nevű luxus divatretailer egy felhő alapú retail mobil megoldást alkalmaz a hiper-személyre szabott vásárlói élmény megteremtése érdekében.
A cég a Tulippal szerződött, hogy a különleges élményt létrehozhassa. A Tulip megoldásai segítségével a Missoni holisztikus vásárlási élményt nyújt és olyan felhasználóbarát, személyre szabott ajánlatokkal dolgozik, amely egyedi a piacon.
„Hiszünk benne, hogy a Tulip nélkülözhetetlen eszköznek bizonyul majd abban, hogy segítse a Missonit a digitális innovációk útján”, mondta Livio Proli, a Missioni vezérigazgatója.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az…
Tovább olvasom >A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa
Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >