Hiperszemélyes vásárlói élmény a Missonitől
A Missoni nevű luxus divatretailer egy felhő alapú retail mobil megoldást alkalmaz a hiper-személyre szabott vásárlói élmény megteremtése érdekében.

Tökéletes személyre szabás
A cég a Tulippal szerződött, hogy a különleges élményt létrehozhassa. A Tulip megoldásai segítségével a Missoni holisztikus vásárlási élményt nyújt és olyan felhasználóbarát, személyre szabott ajánlatokkal dolgozik, amely egyedi a piacon.
„Hiszünk benne, hogy a Tulip nélkülözhetetlen eszköznek bizonyul majd abban, hogy segítse a Missonit a digitális innovációk útján”, mondta Livio Proli, a Missioni vezérigazgatója.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az…
Tovább olvasom >A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa
Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >