Hibrid palack a Coca-Colától
rPET hibrid palackban forgalmazza saját vizét a Coca-Cola US. A Dasani a cég eddigi legnagyobb fenntarthatósági kezdeményezése.
A cég Dasani nevű vize komoly mérföldkövet jelöl a Coca-Cola fenntarthatósági törekvéseiben. A HybridBottle az italgyártó óriás első olyan csomagolása, amely 50%-ban növényi alapú, megújuló anyagból, 50 százalékban pedig újrahasznosított (rPET) műanyagból készült.
A Dasani nem csak ilyen kiszerelésben, hanem alumínium dobozokban és flakonokban is a polcokra kerül, rajtuk az elmaradhatatlan „How2Recycle” („Hogyan hasznosítsunk újra?”)-címkével.
A HybridBottle része a Coca-Cola „World Without Waste”-stratégiájának, amelynek keretében a cég 2030-ra 50 %-ra akarja növelni újrahasznosított csomagolóanyagai arányát.
Kapcsolódó cikkeink
Új, 100%-ban rPET palack a San Benedettotól
Száz százalékban újrahasznosított rPET-palackokat dobott piacra az Acqua Minerale San…
Tovább olvasom >Az összes Lipton ice tea rPET-palackba kerül
A PepsiCo azt szeretné, ha a Lipton segítene fenntarthatóbbá tenni…
Tovább olvasom >Címke nélküli, teljesen újrahasznosított PET-palackokban dobja piacra az Eviant a Danone
A Danone Evian vizét ezentúl címke nélküli palackokban lehet megvásárolni…
Tovább olvasom >További cikkeink
FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul
Időpont: 2021. április 8. csütörtök, 9.00–15.10 Helyszín: Zoom videókonferencia Kedvezményes…
Tovább olvasom >