HeyMoritzcal közös rágógumit vezet be a Kaufland
A Kaufland Németország legnagyobb influencerével, a több mint 1,6 millió követővel rendelkező HeyMoritz néven ismert Moritz Schirdewahnnal dolgozik új rágógumicsalád bevezetésén.
A rágógumi-rajongó HeyMoritz és a berlini LIMITD start-up a HEYYY rágógumival lép az élelmiszerpiacra, amely most kizárólag a Kaufland üzletekben kapható limitált mennyiségben görögdinnye-, trópusi és fodormentaízben. A termék különlegessége, hogy ropogósabb, ízvilága intenzívebb, és az íze tartósabb, mint más rágógumiké.
Az influencer-együttműködések révén a Kaufland a fiatalabb fogyasztók figyelmét kívánja magára vonni.
Kapcsolódó cikkeink
A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >