Hetvenöt éves a Nestlé-féle Kit Kat csoki
Idén ünnepli fennállásának 75. évfordulóját a Nestlé tulajdonában álló Yorkshire-i Kt Kat csokoládémárka.
Az első televíziós reklámot 1957-ben készítették el, a következő évben pedig bevezették a „Have a break, have a Kit Kat” fősort, amit egy 2004-es rövid szünet kivételével a mai napig használnak. A márka ügynöksége a harmincas évek végétől a JWT.
A Kit Kat-et jelenleg tizennégy országban gyártják, Japánban negyvenféle (például wasabi, citromos, sajttortás, eper) kapható. Kínában műanyag tasakokban árulják a magas páratartalom miatt. A legnagyobb Kit Kat raktár Dubaiban van, naponta egy tonnányi csokit adnak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >