Megkezdődtek a közétkeztetési szakácsverseny elődöntői
Megkezdődtek a közétkeztetési szakácsverseny elődöntői, a téma ezúttal „a nyári ételek” – olvasható a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a honlapján.
A versenyzőknek a témához illő 3 fogásos felnőtt ebédet kell nettó 550 forintos keretből kigazdálkodniuk, és 3 óra alatt elkészíteniük. Az ételek kötelező eleme a hazai friss alapanyagokból készült lecsó és a méz.
Az immár hetedik alkalommal kiírt verseny szervezői – a Nébih mellett – a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos Szövetsége (KÖZSZÖV) valamint a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség (MNGSZ). A felkészülésben neves szakmai mentorok működnek közre.
A júniusi selejtező után bejutott 39 csapat Budaörsön, a Metro Gasztroakadémia látványkonyhájában mutathatja be menüjét. A döntőbe – amely február 6-án, a Sirha Vendéglátó- és Élelmiszeripari Szakkiállításon lesz – a 12 legjobb teljesítményt nyújtó csapat juthat majd be. Az eredményhirdetés az utolsó versenynapon, november 10-én lesz.
Az előző versenyek döntős receptjei, illetve a versennyel kapcsolatos további információk megtalálhatóak a https://portal.nebih.gov.hu/hu/kozetkeztetesi-szakacsverseny oldalon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: konyhakész hántolt árpát hívott vissza a gyártó
Rovarszennyeződés miatt az Életfa Élelem Kft. visszahívta a forgalomból a…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FRUIT LOGISTICA Innovation Award (FLIA) és a FLIA Technology 2025 tíz döntős pályázója
Bájos fajták, okos marketingkoncepciók, intelligens technológiák: öt-öt innovációt jelöltek az…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >