Hét hónap után kivezeti a piacról Spiced üdítőjét a Coca-Cola
Az italt, amelyet több mint három év után első állandó termékének szánt a márka, végül kivonja a piacról egy 2025-ben bevezetendő új íz javára.
A Coca-Cola mindössze hét hónapos piaci jelenlét után az Egyesült Államokban megszünteti a Spiced íz gyártását – számolt be az italóriástól származó információra hivatkozva az amerikai Food Dive.
Az italóriás közlése szerint a Coca-Cola Spiced üdítőt fokozatosan tervezi kivonni a piacról, hogy aztán 2025-ben egy izgalmas új ízt vezessen be.
Az atlantai székhelyű vállalat nem indokolta a Spiceddel kapcsolatos döntést, ugyanakkor megjegyezte, hogy a Coca-Cola folyamatosan figyeli, mit szeretnek a vásárlói, és ezzel összhangban változtatja termékkínálatát.
A Spiced lett volna a Coca-Cola márka alatt kapható első állandó termék több mint három év után. Az üdítő, amely a hagyományos kóla ízét málnás-fűszeres ízekkel kombinálta, februárban kezdett megjelenni a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Francia alkoholmentes pezsgőmárkába fektetett a Moët Hennessy
Kisebbségi részesedést szerzett a luxusitalokat gyártó Moët Hennessy a French…
Tovább olvasom >Rövidebb szezon és csökkenő hétköznapi költések befolyásolják az amerikai ünnepi eladásokat
A 2024-es ünnepi szezon az Egyesült Államokban vegyes eredményeket hozhat…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Suppan Gergely: stabil növekedés indulhat a kiskereskedelmi szektorban
Az utóbbi hónap adata biztató abból a szempontból, hogy elindulhat…
Tovább olvasom >Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >