Három év után először dob piacra új állandó ízt a Coca Cola
A Coca Cola három év után először vezet be új állandó ízt a piacra Spiced néven. Emellett az italóriás a Creations platformon egy korlátozott ideig kapható üdítőt is kínál Happy Tears Zero Sugar néven, amely sós ásványi anyagokat tartalmaz.
A Coca-Cola márka több mint három év után először debütál új állandó ízzel. A Coca-Cola Spiced, amely cukortartalmú és cukormentes változatban is kapható, a hagyományos colát málnás és fűszeres ízekkel kombinálja. A Coca-Cola Spiced február 19-én jelenik meg a boltok polcain.
A bevezetéssel a Coca-Cola a fogyasztók – különösen a fiatalok – fűszeresebb ételek és italok iránti növekvő érdeklődésére igyekszik reagálni. Az új üdítőital neve ellenére a Coca-Cola egyik vezetője szerint nem annyira fűszeres, mint inkább merész ízű.
A Spiced megkreálásának és bevezetésének gyorsaságát a vállalat szerint a Creations inspirálta.
Az italóriás ezzel egyidejűleg Creations platformján a Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar nevű üdítőitalt vezeti be, amely enyhén sós ízű. A szénsavas üdítő olyan boldog pillanatokat hivatott a cég közlése szerint felidézni, mint amikor valaki tizenévesen megkapja az egyetemi, illetve főiskolai felvételéről tájékoztató levelet, vagy egy pozitív hangvételű üzenet érkezik egy barátjától. A „leheletnyi sós íz” a könnyek ízét utánozza.
A korlátozott ideig kapható termék február 17-től az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában kizárólag a TikTokon keresztül elérhető, amíg a készlet tart.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >Fanta minőségügy: kettős minőség és jogszabályok a központban
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Tovább olvasom >AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >