Hét hónap után kivezeti a piacról Spiced üdítőjét a Coca-Cola
Az italt, amelyet több mint három év után első állandó termékének szánt a márka, végül kivonja a piacról egy 2025-ben bevezetendő új íz javára.
A Coca-Cola mindössze hét hónapos piaci jelenlét után az Egyesült Államokban megszünteti a Spiced íz gyártását – számolt be az italóriástól származó információra hivatkozva az amerikai Food Dive.
Az italóriás közlése szerint a Coca-Cola Spiced üdítőt fokozatosan tervezi kivonni a piacról, hogy aztán 2025-ben egy izgalmas új ízt vezessen be.
Az atlantai székhelyű vállalat nem indokolta a Spiceddel kapcsolatos döntést, ugyanakkor megjegyezte, hogy a Coca-Cola folyamatosan figyeli, mit szeretnek a vásárlói, és ezzel összhangban változtatja termékkínálatát.
A Spiced lett volna a Coca-Cola márka alatt kapható első állandó termék több mint három év után. Az üdítő, amely a hagyományos kóla ízét málnás-fűszeres ízekkel kombinálta, februárban kezdett megjelenni a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >