Hét hónap után kivezeti a piacról Spiced üdítőjét a Coca-Cola
Az italt, amelyet több mint három év után első állandó termékének szánt a márka, végül kivonja a piacról egy 2025-ben bevezetendő új íz javára.
A Coca-Cola mindössze hét hónapos piaci jelenlét után az Egyesült Államokban megszünteti a Spiced íz gyártását – számolt be az italóriástól származó információra hivatkozva az amerikai Food Dive.
Az italóriás közlése szerint a Coca-Cola Spiced üdítőt fokozatosan tervezi kivonni a piacról, hogy aztán 2025-ben egy izgalmas új ízt vezessen be.
Az atlantai székhelyű vállalat nem indokolta a Spiceddel kapcsolatos döntést, ugyanakkor megjegyezte, hogy a Coca-Cola folyamatosan figyeli, mit szeretnek a vásárlói, és ezzel összhangban változtatja termékkínálatát.
A Spiced lett volna a Coca-Cola márka alatt kapható első állandó termék több mint három év után. Az üdítő, amely a hagyományos kóla ízét málnás-fűszeres ízekkel kombinálta, februárban kezdett megjelenni a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >