Hét hónap után kivezeti a piacról Spiced üdítőjét a Coca-Cola
Az italt, amelyet több mint három év után első állandó termékének szánt a márka, végül kivonja a piacról egy 2025-ben bevezetendő új íz javára.
A Coca-Cola mindössze hét hónapos piaci jelenlét után az Egyesült Államokban megszünteti a Spiced íz gyártását – számolt be az italóriástól származó információra hivatkozva az amerikai Food Dive.
Az italóriás közlése szerint a Coca-Cola Spiced üdítőt fokozatosan tervezi kivonni a piacról, hogy aztán 2025-ben egy izgalmas új ízt vezessen be.
Az atlantai székhelyű vállalat nem indokolta a Spiceddel kapcsolatos döntést, ugyanakkor megjegyezte, hogy a Coca-Cola folyamatosan figyeli, mit szeretnek a vásárlói, és ezzel összhangban változtatja termékkínálatát.
A Spiced lett volna a Coca-Cola márka alatt kapható első állandó termék több mint három év után. Az üdítő, amely a hagyományos kóla ízét málnás-fűszeres ízekkel kombinálta, februárban kezdett megjelenni a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >GVH-elnök: A magyar nyelvi modellek fejlesztése nemzeti szuverenitási kérdés
Szakmai egyeztetésen fogadta Rigó Csaba Balázs, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Adománygyűjtéssel kapcsolatos visszaélések
Ezúton tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati…
Tovább olvasom >