Hét hónap után kivezeti a piacról Spiced üdítőjét a Coca-Cola
Az italt, amelyet több mint három év után első állandó termékének szánt a márka, végül kivonja a piacról egy 2025-ben bevezetendő új íz javára.
A Coca-Cola mindössze hét hónapos piaci jelenlét után az Egyesült Államokban megszünteti a Spiced íz gyártását – számolt be az italóriástól származó információra hivatkozva az amerikai Food Dive.
Az italóriás közlése szerint a Coca-Cola Spiced üdítőt fokozatosan tervezi kivonni a piacról, hogy aztán 2025-ben egy izgalmas új ízt vezessen be.
Az atlantai székhelyű vállalat nem indokolta a Spiceddel kapcsolatos döntést, ugyanakkor megjegyezte, hogy a Coca-Cola folyamatosan figyeli, mit szeretnek a vásárlói, és ezzel összhangban változtatja termékkínálatát.
A Spiced lett volna a Coca-Cola márka alatt kapható első állandó termék több mint három év után. Az üdítő, amely a hagyományos kóla ízét málnás-fűszeres ízekkel kombinálta, februárban kezdett megjelenni a polcokon.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >