Henkel márkák a Dakar-rali hivatalos ellátói
Sorozatban hatodik éve választottak a Dakar-rali hivatalos ellátójává két Henkel márkát:
a Loctite®-ot és a Terosont. 2010. január 1-jén, Buenos Airesben eldördült a startpisztoly a világ talán legszenzációsabb rali versenyén.
Ezzel egy nagyon mozgalmas időszak kezdődött a Henkel sofőröket kísérő kiszolgálócsapata számára. Éjszakánként gyorsan és hatékonyan kell kijavítaniuk a résztvevők autóit, hogy azok másnap tovább folytathassák útjukat.
A Dakar joggal számít az egyik legkomolyabb kihívásnak, amit ember és gép kiállhat, és a verseny Dél-Amerikába költözése mit sem változtatott ezen. Épp ellenkezőleg: a Föld egyik legszárazabb területének számító Atacama-sivatag a sok kihívást rejtő 2010-es útvonal szerves része lett. Ez a terület annyira száraz, hogy az itt felállított mérőállomások némelyike még soha egyetlen csepp esőt sem látott. Ezenkívül, az Andokon át vezető utazás és a kontinenst átszelő 9000 kilométeres útvonal minden szakasza is a végsőkig próbára teszi a sofőröket és a szerelőket.
Ismét munkába állnak a „Henkel-Charlie”-k. Ők gondoskodnak arról, hogy az újév első napján útnak indult, több mint 500 versenyző egy percig se késlekedjen a meglazult csavarok, az elkopott csapágyak, a sérült tömítések, a törött szélvédők vagy egyéb váratlan meghibásodások miatt. Az Argentínán és Chilén át vezető 16 napos úton a technikai karbantartó személyzet felel a sürgős javításokért, és az átmeneti táborokban esedékes éjszakai karbantartásért. Nekik köszönhető, hogy az elmúlt hat évben számtalan olyan pilóta érte el a célvonalat, aki egyébként nem jutott volna el oda.
A „Charlie”-kat idén is elkíséri Stefano Levi fotóriporter, aki blogjában (www.dakaradventure.com) minden nap beszámol az átmeneti táborokban és az úton történtekről és a www.henkel.com/dakar weboldalon is számos további információ található. A Henkel lehetőséget nyújt arra is, hogy a ralit élőben nyomon lehessen követni a http://tracking.dakar.com/henkel/index_us.html weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >