Henkel-eredmények a fenntarthatóságban
A Henkel közzétette 32. Fenntarthatósági jelentését. A hosszú listában többek között kiemelt helyen szerepel a klímavédelem: a vállalat 55%-kal csökkentette CO2-kibocsátását a gyártás során, és 70%-ra növelte a megújuló forrásokból vásárolt villamosenergia arányát. Komoly lépéseket tettek a körkörös gazdaság felé vezető úton is, csomagolásaik már közel 87%-a újrahasznosításra és újrafelhasználásra lett tervezve, illetve 43%-os csökkenést értek el a termék-tonnánkénti hulladékmennyiség terén.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A társadalmi szerepvállalás jegyében több mint 30 millió emberen tudtak segíteni, külön kiemelve a COVID-19 járvány elleni küzdelemhez való hozzájárulást és az ukrajnai háború áldozatainak támogatását egy 6 millió eurós szolidaritási program keretében.
A nemek közötti egyenlőségre való törekvés nevében növelték a nők arányát a vezetői pozíciókban (2022-ben ez az arány 38,7%-ra növekedett), illetve bevezettek egy holisztikus elkötelezettségi programot is, melynek célja, hogy még átfogóbban tájékoztassa és képezze a munkavállalókat a fenntarthatóságról.//
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Az öntözésen múlhat a mezőgazdaság jövedelemtermelő képessége
Egyre jelentősebb vízhiány vár Európára, ezért az öntözésen és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >