Helyzetben az online értékesítés
A rendhagyó helyzetre tekintettel most első alkalommal rendezte online platformon szakmai meetupját az Ecommerce Hungary. A téma a világjárvány és az e-kereskedelem kapcsolata volt két meghívott szakértővel: Palocsay Gézával (Adevinta) és Madar Norberttel (GKI Digital). A beszélgetést az Ecommerce Hungary elnöke, Nagy Sándor vezette.
Olyan kérdésekre keresték a választ, hogy például mekkora növekedést hozhat a kialakult helyzet az online értékesítésben, mi befolyásolja a növekedést, hogyan változhatnak meg a vásárlói szokások, milyen értékesítési modellek lehetnek a jelen helyzet „nyertesei”, és hogyan kell változtatni a kommunikáción, a marketingeszközökön, hogy a legtöbbet lehessen profitálni a megnövekedett vásárlószámból.
A beszélgetés során elhangzott, hogy sokkal jobb helyzetben vannak azok a kereskedők, márkák, akik az elmúlt években is több lábon álltak, a fizikai üzletek mellett az online jelenlétre is hangsúlyt helyeztek. Jóval könnyebb egy már meglévő üzletágat fejleszteni, mint egy újat nulláról felépíteni.
A mostani helyzetet kihasználva elindult új vállalkozásoknak ügyelniük kell rá, nehogy az „5 perc hírnév” csapdájába essenek. Mindenképp egy olyan online áruház felépítésére kell törekedniük, ami később, a kereslet esetleges csökkenése után is életképes tud maradni. Minden kereskedőnek kötelessége mindenkit a lehető legmagasabb színvonalon kiszolgálni. A vásárló nem felejt, és a normalizálódás után sokban függ a jövőbeni teljesítménye a mostani reakcióitól.
Az online meetup FB Live platformon került megtartásra, így a videó visszanézhető az Ecommerce Hungary Facebook-oldalán. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre kevesebb magyar cég sikeres az e-kereskedelemben, de vajon miért?
A magyar cégek nehezen boldogulnak az online kereskedelemben, és a…
Tovább olvasom >Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját
Az édességek iránti szenvedély és az üzleti innováció találkozásával Magyarországon…
Tovább olvasom >Az infláció ellenére nagyot nő az Euronics online értékesítése
Az elmúlt egy évben forrólevegős sütőt vásároltak a legtöbben az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >