Helyzetben az online értékesítés
A rendhagyó helyzetre tekintettel most első alkalommal rendezte online platformon szakmai meetupját az Ecommerce Hungary. A téma a világjárvány és az e-kereskedelem kapcsolata volt két meghívott szakértővel: Palocsay Gézával (Adevinta) és Madar Norberttel (GKI Digital). A beszélgetést az Ecommerce Hungary elnöke, Nagy Sándor vezette.
Olyan kérdésekre keresték a választ, hogy például mekkora növekedést hozhat a kialakult helyzet az online értékesítésben, mi befolyásolja a növekedést, hogyan változhatnak meg a vásárlói szokások, milyen értékesítési modellek lehetnek a jelen helyzet „nyertesei”, és hogyan kell változtatni a kommunikáción, a marketingeszközökön, hogy a legtöbbet lehessen profitálni a megnövekedett vásárlószámból.
A beszélgetés során elhangzott, hogy sokkal jobb helyzetben vannak azok a kereskedők, márkák, akik az elmúlt években is több lábon álltak, a fizikai üzletek mellett az online jelenlétre is hangsúlyt helyeztek. Jóval könnyebb egy már meglévő üzletágat fejleszteni, mint egy újat nulláról felépíteni.
A mostani helyzetet kihasználva elindult új vállalkozásoknak ügyelniük kell rá, nehogy az „5 perc hírnév” csapdájába essenek. Mindenképp egy olyan online áruház felépítésére kell törekedniük, ami később, a kereslet esetleges csökkenése után is életképes tud maradni. Minden kereskedőnek kötelessége mindenkit a lehető legmagasabb színvonalon kiszolgálni. A vásárló nem felejt, és a normalizálódás után sokban függ a jövőbeni teljesítménye a mostani reakcióitól.
Az online meetup FB Live platformon került megtartásra, így a videó visszanézhető az Ecommerce Hungary Facebook-oldalán. //
Kapcsolódó cikkeink
Íme a „legvilágpiacképesebb” magyar e-kereskedők!
Idén októberben első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat,…
Tovább olvasom >Egyre több magyar e-kereskedő teszi át a székhelyét Szlovákiába
Az elmúlt években egyre több magyar online kiskereskedő döntött úgy,…
Tovább olvasom >Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >