Helyzetben az online értékesítés
A rendhagyó helyzetre tekintettel most első alkalommal rendezte online platformon szakmai meetupját az Ecommerce Hungary. A téma a világjárvány és az e-kereskedelem kapcsolata volt két meghívott szakértővel: Palocsay Gézával (Adevinta) és Madar Norberttel (GKI Digital). A beszélgetést az Ecommerce Hungary elnöke, Nagy Sándor vezette.
Olyan kérdésekre keresték a választ, hogy például mekkora növekedést hozhat a kialakult helyzet az online értékesítésben, mi befolyásolja a növekedést, hogyan változhatnak meg a vásárlói szokások, milyen értékesítési modellek lehetnek a jelen helyzet „nyertesei”, és hogyan kell változtatni a kommunikáción, a marketingeszközökön, hogy a legtöbbet lehessen profitálni a megnövekedett vásárlószámból.
A beszélgetés során elhangzott, hogy sokkal jobb helyzetben vannak azok a kereskedők, márkák, akik az elmúlt években is több lábon álltak, a fizikai üzletek mellett az online jelenlétre is hangsúlyt helyeztek. Jóval könnyebb egy már meglévő üzletágat fejleszteni, mint egy újat nulláról felépíteni.
A mostani helyzetet kihasználva elindult új vállalkozásoknak ügyelniük kell rá, nehogy az „5 perc hírnév” csapdájába essenek. Mindenképp egy olyan online áruház felépítésére kell törekedniük, ami később, a kereslet esetleges csökkenése után is életképes tud maradni. Minden kereskedőnek kötelessége mindenkit a lehető legmagasabb színvonalon kiszolgálni. A vásárló nem felejt, és a normalizálódás után sokban függ a jövőbeni teljesítménye a mostani reakcióitól.
Az online meetup FB Live platformon került megtartásra, így a videó visszanézhető az Ecommerce Hungary Facebook-oldalán. //
Kapcsolódó cikkeink
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb,…
Tovább olvasom >Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >Egyre kevesebb magyar cég sikeres az e-kereskedelemben, de vajon miért?
A magyar cégek nehezen boldogulnak az online kereskedelemben, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >