Helyettesek főszerepben
A fogyasztók egyre nyitottabbak az egészséges táplálkozás iránt, igyekeznek több mozgást és kevesebb cukorfogyasztást építeni be az életükbe. Ez kedvező helyzetbe hozza az édesítőszereket forgalmazó cégeket, amelyek portfóliójuk szélesítésével igyekeznek meglovagolni ezt a trendet.Így tesz a Canderel is, amely rég nem csupán egy édesítőszer-márka: a francia piacon és a hazain is igen szerteágazó termékcsaláddal és komoly piaci sikerekkel szerepel.
– Ezért azt gondolom, hogy a Canderel termékei előtt Magyarországon is nagy jövő áll – mondja Ecsery Annamária, a DunaSweet Wellness Kft. brand menedzsere. – Széles édességhelyettesítő portfóliónk, amely a csokoládéktól és nápolyiktól a kapucsínón át a sütéshez is alkalmas édesítőporig terjed, lehetővé teszi, hogy az emberek cukor nélkül is kényeztethessék magukat az édes íz élményével.
Az édesítőszerek között másik márkájuk az árérzékeny szegmensben a Pötyi. Róla sem feledkeznek el: a termékpaletta szeptembertől egy új kiszerelésű édesítőszerrel bővül.
Nem csupán termékfejlesztésekben lépnek előre, tudjuk meg Ecsery Annamáriától. Folyamatosan keresik a kapcsolódási pontokat a kávépiaccal, a kapucsínójuk is egy ilyen együttműködés eredménye. Emellett lehetőséget látnak az instant termékek gyártóival közös bolti összecsomagolásokban, közös promóciókban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hazánk az uniótól azonnali intézkedéseket sürget a sertéságazatban
Az Európai Unió mezőgazdasági és halászati minisztereinek január 25-i videokonferenciáján…
Tovább olvasom >Jelölési hibákat talált a mogyorókrémek ellenőrzésénél az élelmiszerlánc-biztonsági hivatal
Az idei első termékteszten 34 mogyorókrémet vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Pályázati forrásból létrehozott világszínvonalú fejlesztések a Szent István Egyetem Kaposvári Campusán
A kutatói közösség és az ipari szereplők szervezett együttműködésének, a…
Tovább olvasom >