Helyettesek főszerepben
A fogyasztók egyre nyitottabbak az egészséges táplálkozás iránt, igyekeznek több mozgást és kevesebb cukorfogyasztást építeni be az életükbe. Ez kedvező helyzetbe hozza az édesítőszereket forgalmazó cégeket, amelyek portfóliójuk szélesítésével igyekeznek meglovagolni ezt a trendet.Így tesz a Canderel is, amely rég nem csupán egy édesítőszer-márka: a francia piacon és a hazain is igen szerteágazó termékcsaláddal és komoly piaci sikerekkel szerepel.
– Ezért azt gondolom, hogy a Canderel termékei előtt Magyarországon is nagy jövő áll – mondja Ecsery Annamária, a DunaSweet Wellness Kft. brand menedzsere. – Széles édességhelyettesítő portfóliónk, amely a csokoládéktól és nápolyiktól a kapucsínón át a sütéshez is alkalmas édesítőporig terjed, lehetővé teszi, hogy az emberek cukor nélkül is kényeztethessék magukat az édes íz élményével.
Az édesítőszerek között másik márkájuk az árérzékeny szegmensben a Pötyi. Róla sem feledkeznek el: a termékpaletta szeptembertől egy új kiszerelésű édesítőszerrel bővül.
Nem csupán termékfejlesztésekben lépnek előre, tudjuk meg Ecsery Annamáriától. Folyamatosan keresik a kapcsolódási pontokat a kávépiaccal, a kapucsínójuk is egy ilyen együttműködés eredménye. Emellett lehetőséget látnak az instant termékek gyártóival közös bolti összecsomagolásokban, közös promóciókban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >