Helyettesek főszerepben
A fogyasztók egyre nyitottabbak az egészséges táplálkozás iránt, igyekeznek több mozgást és kevesebb cukorfogyasztást építeni be az életükbe. Ez kedvező helyzetbe hozza az édesítőszereket forgalmazó cégeket, amelyek portfóliójuk szélesítésével igyekeznek meglovagolni ezt a trendet.Így tesz a Canderel is, amely rég nem csupán egy édesítőszer-márka: a francia piacon és a hazain is igen szerteágazó termékcsaláddal és komoly piaci sikerekkel szerepel.
– Ezért azt gondolom, hogy a Canderel termékei előtt Magyarországon is nagy jövő áll – mondja Ecsery Annamária, a DunaSweet Wellness Kft. brand menedzsere. – Széles édességhelyettesítő portfóliónk, amely a csokoládéktól és nápolyiktól a kapucsínón át a sütéshez is alkalmas édesítőporig terjed, lehetővé teszi, hogy az emberek cukor nélkül is kényeztethessék magukat az édes íz élményével.
Az édesítőszerek között másik márkájuk az árérzékeny szegmensben a Pötyi. Róla sem feledkeznek el: a termékpaletta szeptembertől egy új kiszerelésű édesítőszerrel bővül.
Nem csupán termékfejlesztésekben lépnek előre, tudjuk meg Ecsery Annamáriától. Folyamatosan keresik a kapcsolódási pontokat a kávépiaccal, a kapucsínójuk is egy ilyen együttműködés eredménye. Emellett lehetőséget látnak az instant termékek gyártóival közös bolti összecsomagolásokban, közös promóciókban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >