Helyben sütött bio pékárut kínál a Lidl
A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként most helyben sütött bio pékárut kínál vásárlóinak, ezzel is segítve a tudatosabb táplálkozást. Az áruházlánc bioszortimentje az új hat bio pékáruval most már közel kétszáz különböző biotermékre bővül – írja Origóhoz eljuttatott közleményében az áruházlánc.
Az áruházlánc a helyben sütött bio pékárukkal bővíti a bioélelmiszerek körét. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhető el a diszkontlánc termékkínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.
kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbá nem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem.
„Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlói preferenciákat a Lidl Magyarország folyamatosan bővíti kínálatát. Az új bio pékárukkal a vásárlók tudatosabb táplálkozásának aktív előmozdításához kívánunk hozzájárulni.” – mondta Tőzsér Judit, a magyarországi hálózat vállalati kommunikációs vezetője.
A biotermékek elrendezése a Lidl mind a 181 áruházában az átláthatósággal és a termékcsoportonkénti egységes megjelenéssel segíti a vásárlókat, így a helyben sütött bio pékáruk is külön helyet kapnak az áruházak helyben sütött pékárui között. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >