Hello Finomság – Viszlát éhség!
Egyre többször fordul elő, hogy nincs idő főzni, de az irodában ebédkor vagy este otthon finom meleg ételt ennénk. Vagy mást szeret a család apraja-nagyja, és a sokféle ételt végképp nem tudjuk időben elkészíteni. Esetleg a családtagok közül valaki ételérzékenységben szenved, akinek különleges igényei miatt mást kell készíteni… Sok olyan helyzet előfordulhat, amikor szükség van egy gyors, elérhető megoldásra, de már a futárra sem szeretnénk várni… Nem is beszélve a megrendelt étel költségéről.
A Hello Food és Hello Food Free egyadagos kényelmi készétel-termékcsalád prémium alapanyagokból, elérhető áron kínál jót, mely 2 perc melegítés után azonnal fogyasztható.
A 25 napos szavatossági idővel bíró új termékcsalád a boltok hűtőpultjaiban található. A minőség megőrzését hőkezeléssel érik el, így a termék teljes mértékben tartósítószer-mentes, sőt nemcsak az ételkészítés során figyel a gyártó az adalékanyag-mentességre, de a prémium alapanyagokat is olyan módon válogatták ki, hogy azok sem tartalmaznak semmilyen mesterséges adalékanyagot. Ennek és a csapat szakértelmének köszönhetően a 14-féle készétel ízvilága igazán házias, nagyon kiegyensúlyozott és sokrétű, de legfőképpen klasszikusan természetes. Levesek, főételek és desszert közül is válogathat az éhes fogyasztó, az ételérzékenységben szenvedők közül a glutén- és laktózérzékenyek is megtalálják a kínálatban az ízlésüknek megfelelő terméket.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. egyik védjegyével is ellátott termékcsalád a dinamikusan fejlődő kényelmi készétel kategória új bemutatkozójaként lép a piacra, de az induló választék mellett a cég szakemberei nyitottan állnak a fejlesztési igénnyel érkező partnerek rendelkezésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >