Hell: újabb piacokat hódít a magyar tejjel készülő Energy Coffee
A Szikszón termelő Hell Energy Magyarország Kft. tavalyi legnagyobb dobása a dobozgyártási kapacitás megduplázása volt, így évente már 3 milliárd darab alumíniumdobozt képesek előállítani. Sikeres új termékeik között pedig telitalálat volt a laktózmentes tejjel készülő Energy Coffee Coconut jegeskávé, hiszen egy széles célcsoportot célzó szortimentet nyitott meg.
Eredményes évet zárt a 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat, noha a COVID-járvány következtében előforduló alapanyaghiány és az energiaköltségek megugró növekedése miatt nehezített pályán mozogtak – mondta el Varga János, a cég saját márkás termékeinek értékesítési vezetője. De ambiciózus terveik megvalósításában nincs megtorpanás, töretlenül haladnak azon stratégia mentén, amelyet évtizedekre előre lefektetett a cégvezetés – tette hozzá.
A már említett alumíniumdoboz-gyártási kapacitásbővítő beruházást idén márciusban egy újabb követi: munkába áll a legújabb, immáron ötödik aludobozos töltősoruk is, amely által újabb 120 ezer darabbal növekszik az óránkénti névleges teljesítmény. Az MNB Növekedési Kötvényprogramjának keretében 67 milliárd forint értékű zöldkötvényt bocsátottak ki 2021-ben, amelyet a körforgásos gazdasághoz igazított élelmiszeripari termékek gyártására, fenntartható termelési technológiák és folyamatok finanszírozására fordítanak majd.
Évről évre újabb piacokat hódítanak meg: zászlóshajó termékük, a Hell jelenleg már több mint 50 országban elérhető. A termékfejlesztésben sincs megállás, kiváló új termékeik rövid időn belül utat találnak maguknak a fogyasztókhoz és a piacokhoz.
„A Hell mellett immáron az Energy Coffee márka is vezető branddé vált” – emelte ki Varga János. – „Arra külön büszkék vagyunk, hogy gyártásuk során kizárólag magyar tejet használunk, és így a magyar tejet több mint 20 országba juttatjuk el termékeink segítségével.”
A hazai eredetet hangsúlyozzák az egyes saját márkás termékeiken feltüntetett Magyar Termék védjegyek is. „Ennek alkalmazása egyébként a forgalmazó áruházlánc igénye volt, amelyet mi örömmel karoltunk fel. Érdeklődéssel tekintünk Magyar Termék Nonprofit Kft. által a védjegyhasználó cégek számára nyújtott szakmai-közösségi lehetőségekre is.” //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >