Hell: újabb piacokat hódít a magyar tejjel készülő Energy Coffee
A Szikszón termelő Hell Energy Magyarország Kft. tavalyi legnagyobb dobása a dobozgyártási kapacitás megduplázása volt, így évente már 3 milliárd darab alumíniumdobozt képesek előállítani. Sikeres új termékeik között pedig telitalálat volt a laktózmentes tejjel készülő Energy Coffee Coconut jegeskávé, hiszen egy széles célcsoportot célzó szortimentet nyitott meg.

Varga János
saját márkás
értékesítési vezető
Hell Energy
Magyarország
Eredményes évet zárt a 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat, noha a COVID-járvány következtében előforduló alapanyaghiány és az energiaköltségek megugró növekedése miatt nehezített pályán mozogtak – mondta el Varga János, a cég saját márkás termékeinek értékesítési vezetője. De ambiciózus terveik megvalósításában nincs megtorpanás, töretlenül haladnak azon stratégia mentén, amelyet évtizedekre előre lefektetett a cégvezetés – tette hozzá.
A már említett alumíniumdoboz-gyártási kapacitásbővítő beruházást idén márciusban egy újabb követi: munkába áll a legújabb, immáron ötödik aludobozos töltősoruk is, amely által újabb 120 ezer darabbal növekszik az óránkénti névleges teljesítmény. Az MNB Növekedési Kötvényprogramjának keretében 67 milliárd forint értékű zöldkötvényt bocsátottak ki 2021-ben, amelyet a körforgásos gazdasághoz igazított élelmiszeripari termékek gyártására, fenntartható termelési technológiák és folyamatok finanszírozására fordítanak majd.
Évről évre újabb piacokat hódítanak meg: zászlóshajó termékük, a Hell jelenleg már több mint 50 országban elérhető. A termékfejlesztésben sincs megállás, kiváló új termékeik rövid időn belül utat találnak maguknak a fogyasztókhoz és a piacokhoz.
„A Hell mellett immáron az Energy Coffee márka is vezető branddé vált” – emelte ki Varga János. – „Arra külön büszkék vagyunk, hogy gyártásuk során kizárólag magyar tejet használunk, és így a magyar tejet több mint 20 országba juttatjuk el termékeink segítségével.”
A hazai eredetet hangsúlyozzák az egyes saját márkás termékeiken feltüntetett Magyar Termék védjegyek is. „Ennek alkalmazása egyébként a forgalmazó áruházlánc igénye volt, amelyet mi örömmel karoltunk fel. Érdeklődéssel tekintünk Magyar Termék Nonprofit Kft. által a védjegyhasználó cégek számára nyújtott szakmai-közösségi lehetőségekre is.” //
Kapcsolódó cikkeink
A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >