Hell: újabb piacokat hódít a magyar tejjel készülő Energy Coffee

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 05. 19. 08:35

A Szikszón termelő Hell Energy Magyarország Kft. tavalyi legnagyobb dobása a dobozgyártási kapacitás megduplázása volt, így évente már 3 milliárd darab alumíniumdobozt képesek előállítani. Sikeres új termékeik között pedig telitalálat volt a laktózmentes tejjel készülő Energy Coffee Coconut jegeskávé, hiszen egy széles célcsoportot célzó szortimentet nyitott meg.

Varga János, HELL ENERGY

Varga János
saját márkás
értékesítési vezető
Hell Energy
Magyarország

Eredményes évet zárt a 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat, noha a COVID-járvány következtében előforduló alapanyaghiány és az energiaköltségek meg­ugró növekedése miatt nehezített pályán mozogtak – mondta el Varga János, a cég saját márkás termékeinek értékesítési vezetője. De ambiciózus terveik megvalósításában nincs megtorpanás, töretlenül haladnak azon stratégia mentén, amelyet évtizedekre előre lefektetett a cégvezetés – tette hozzá.

A már említett alumíniumdoboz-gyártási kapacitásbővítő beruházást idén márciusban egy újabb követi: munkába áll a legújabb, immáron ötödik aludobozos töltősoruk is, amely által újabb 120 ezer darabbal növekszik az óránkénti névleges teljesítmény. Az MNB Növekedési Kötvényprogramjának keretében 67 milliárd forint értékű zöldkötvényt bocsátottak ki 2021-ben, amelyet a körforgásos gazdasághoz igazított élelmiszeripari termékek gyártására, fenntartható termelési technológiák és folyamatok finanszírozására fordítanak majd.

Évről évre újabb piacokat hódítanak meg: zászlóshajó termékük, a Hell jelenleg már több mint 50 országban elérhető. A termékfejlesztésben sincs megállás, kiváló új termékeik rövid időn belül utat találnak maguknak a fogyasztókhoz és a piacokhoz.

„A Hell mellett immáron az Energy Coffee márka is vezető branddé vált” – emelte ki Varga János. – „Arra külön büszkék vagyunk, hogy gyártásuk során kizárólag magyar tejet használunk, és így a magyar tejet több mint 20 országba juttatjuk el termékeink segítségével.

A hazai eredetet hangsúlyozzák az egyes saját márkás termékeiken feltüntetett Magyar Termék védjegyek is. „Ennek alkalmazása egyébként a forgalmazó áruházlánc igénye volt, amelyet mi örömmel karoltunk fel. Érdeklődéssel tekintünk Magyar Termék Nonprofit Kft. által a védjegyhasználó cégek számára nyújtott szakmai-közösségi lehetőségekre is.” //

Kapcsolódó cikkeink