Hell: újabb piacokat hódít a magyar tejjel készülő Energy Coffee
A Szikszón termelő Hell Energy Magyarország Kft. tavalyi legnagyobb dobása a dobozgyártási kapacitás megduplázása volt, így évente már 3 milliárd darab alumíniumdobozt képesek előállítani. Sikeres új termékeik között pedig telitalálat volt a laktózmentes tejjel készülő Energy Coffee Coconut jegeskávé, hiszen egy széles célcsoportot célzó szortimentet nyitott meg.

Varga János
saját márkás
értékesítési vezető
Hell Energy
Magyarország
Eredményes évet zárt a 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat, noha a COVID-járvány következtében előforduló alapanyaghiány és az energiaköltségek megugró növekedése miatt nehezített pályán mozogtak – mondta el Varga János, a cég saját márkás termékeinek értékesítési vezetője. De ambiciózus terveik megvalósításában nincs megtorpanás, töretlenül haladnak azon stratégia mentén, amelyet évtizedekre előre lefektetett a cégvezetés – tette hozzá.
A már említett alumíniumdoboz-gyártási kapacitásbővítő beruházást idén márciusban egy újabb követi: munkába áll a legújabb, immáron ötödik aludobozos töltősoruk is, amely által újabb 120 ezer darabbal növekszik az óránkénti névleges teljesítmény. Az MNB Növekedési Kötvényprogramjának keretében 67 milliárd forint értékű zöldkötvényt bocsátottak ki 2021-ben, amelyet a körforgásos gazdasághoz igazított élelmiszeripari termékek gyártására, fenntartható termelési technológiák és folyamatok finanszírozására fordítanak majd.
Évről évre újabb piacokat hódítanak meg: zászlóshajó termékük, a Hell jelenleg már több mint 50 országban elérhető. A termékfejlesztésben sincs megállás, kiváló új termékeik rövid időn belül utat találnak maguknak a fogyasztókhoz és a piacokhoz.
„A Hell mellett immáron az Energy Coffee márka is vezető branddé vált” – emelte ki Varga János. – „Arra külön büszkék vagyunk, hogy gyártásuk során kizárólag magyar tejet használunk, és így a magyar tejet több mint 20 országba juttatjuk el termékeink segítségével.”
A hazai eredetet hangsúlyozzák az egyes saját márkás termékeiken feltüntetett Magyar Termék védjegyek is. „Ennek alkalmazása egyébként a forgalmazó áruházlánc igénye volt, amelyet mi örömmel karoltunk fel. Érdeklődéssel tekintünk Magyar Termék Nonprofit Kft. által a védjegyhasználó cégek számára nyújtott szakmai-közösségi lehetőségekre is.” //
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >