HELL Energy – A fenntarthatóság útján
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata áprilisi kihelyezett ülését a HELL Energynél tartotta. A látogatás során szakmai előadásokra és gyárlátogatásra is sor került.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.

Egy újabb nagyszerű kihelyezett MMSZ Zöld tagozati klubülés – ez alkalommal a HELL Energynél
Mihály Eszter, a HELL Energy CSR-menedzsere átfogó előadást tartott a cég fenntarthatósági törekvéseiről a kezdetektől napjainkig, majd pedig a Cleanwashers előadása következett a greenwashing témában. Ezt követően a csoport megtekintette Szikszón az alumíniumitaldoboz-gyártó egységet, a töltő gépsorok működését, valamint a teljesen automatizált magasraktárat.
A körforgásos gazdaság olyan rendszer, amelyben nincsenek hulladékok, és a ma termékei egyben a jövő alapanyagai. Az alumínium gyakorlatilag 100%-ban végtelenszer újrahasznosítható minőségromlás nélkül, újrahasznosítása gyors és gazdaságos, mivel az elsődleges gyártáshoz szükséges energia mindössze 5%-át igényli, így ökológiai lábnyom tekintetében is a leghatékonyabb italcsomagolás. Ezért tette le a HELL az alumínium italdoboz mellett a voksát. A cégcsoport az utóbbi öt évben 60%-kal csökkentette PET-palackos termékeinek arányát a portfóliójában, így ez az arány ma már csak 5%, a tervek szerint 2025-re pedig kevesebb mint 1% lesz.
A HELL alumíniumitaldoboz-gyára, a QUALITY PACK egy 42 000 m² alapterületű létesítmény, amely az egyik legmodernebb Európában. Akár 3 milliárd darab, 250 ml űrtartalmú dobozt és tetőt képes legyártani egy év alatt. Az itt gyártott alumínium italdobozok magas újrahasznosított tartalommal és alacsony szénlábnyommal rendelkeznek. Az alumínium-újrahasznosítás és visszaforgatás jó példaként szolgál, hisz ez alapvető szerepet játszik egy valóban körforgásos gazdaság létrehozásában.
Kutatások szerint, a fogyasztók közel 80%-a szerte a világon azt várja, hogy a jó példákat követve az italmárkák fenntarthatóbb csomagolásra váltsanak az elkövetkező öt évben. //
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >