HELL Energy – A fenntarthatóság útján
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata áprilisi kihelyezett ülését a HELL Energynél tartotta. A látogatás során szakmai előadásokra és gyárlátogatásra is sor került.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Mihály Eszter, a HELL Energy CSR-menedzsere átfogó előadást tartott a cég fenntarthatósági törekvéseiről a kezdetektől napjainkig, majd pedig a Cleanwashers előadása következett a greenwashing témában. Ezt követően a csoport megtekintette Szikszón az alumíniumitaldoboz-gyártó egységet, a töltő gépsorok működését, valamint a teljesen automatizált magasraktárat.
A körforgásos gazdaság olyan rendszer, amelyben nincsenek hulladékok, és a ma termékei egyben a jövő alapanyagai. Az alumínium gyakorlatilag 100%-ban végtelenszer újrahasznosítható minőségromlás nélkül, újrahasznosítása gyors és gazdaságos, mivel az elsődleges gyártáshoz szükséges energia mindössze 5%-át igényli, így ökológiai lábnyom tekintetében is a leghatékonyabb italcsomagolás. Ezért tette le a HELL az alumínium italdoboz mellett a voksát. A cégcsoport az utóbbi öt évben 60%-kal csökkentette PET-palackos termékeinek arányát a portfóliójában, így ez az arány ma már csak 5%, a tervek szerint 2025-re pedig kevesebb mint 1% lesz.
A HELL alumíniumitaldoboz-gyára, a QUALITY PACK egy 42 000 m² alapterületű létesítmény, amely az egyik legmodernebb Európában. Akár 3 milliárd darab, 250 ml űrtartalmú dobozt és tetőt képes legyártani egy év alatt. Az itt gyártott alumínium italdobozok magas újrahasznosított tartalommal és alacsony szénlábnyommal rendelkeznek. Az alumínium-újrahasznosítás és visszaforgatás jó példaként szolgál, hisz ez alapvető szerepet játszik egy valóban körforgásos gazdaság létrehozásában.
Kutatások szerint, a fogyasztók közel 80%-a szerte a világon azt várja, hogy a jó példákat követve az italmárkák fenntarthatóbb csomagolásra váltsanak az elkövetkező öt évben. //
Kapcsolódó cikkeink
Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >