Heinz ketchup kihívás
Limitált kiadású Heinz Tomato Blood Ketchupot nyerhetnek a TikTok felhasználók az USA-ban, ha halloweeni átalakulásuk videóját közzéteszik. 570 üveg ketchup különlegesség talál majd gazdára, amelynek cimkéje világít a sötétben.
A Heinz arra kéri a TikTokozókat, hogy halloweeni videójukban Heinz Tomato Ketchuppal vagy a márka megjelenítésével posztoljanak #HeinzHalloween és #sweepstakes hashtagekkel, október 31-ig. A játékszabály szerint a nyereményjátékban való részvételhez egy online adatlap kitöltése is szükséges.
1,7 milliárd megtekintés pár nap alatt
Z generációs fiatalokat céloz meg sikeresen a Heinz Halloween kampánya. Az október 23-án pénteken indított kihívás pár nap alatt 1,7 milliárd megtekintést ért el. Ahogy a kihívás terjed, barátokkal, családtagokkal, követőkkel osztják meg folyamatosan, a márka fiatalok millióit éri el. Mivel a nyereményjátékban 18 éves vagy idősebb USA lakosok vehetnek részt regisztrációval, a vállalat jelentős fogyasztói adatbázist építhet, amit későbbi marketing tevékenysége során felhasználhat.
A kampányban TikTok influenszereket is bevontak, Jason Coffee, a Richards Család és a Chambers Család is szponzorált videókkal mozgósítja együttesen már több tízmilliót kitevő követőbázisát.
A TikTok titok
Bár a TikTok jövője kiszámíthatatlan, november 12-én akár be is tilthatják a használatát az Egyesült Államokban, mégis a márkák folytatják az alkalmazásra fejlesztett kampányokat.
A Chipotle Mexican Grill gyorsétteremlánc kezdte a sort, amikor kosaras bravúrjaik videójával menüt és NBA jegyeket nyerhettek a TikTok felhasználók. Októberben a General Mills cereália gyártó Cinnamon Toast Crunch márkájával hirdetett énekversenyt és generált milliárdos nézettséget. Előtte szeptemberben a Danone Oikos Triple Zero joghurt szólította meg a TikTok közösség focirajongóit egy kihívással és influenszer kampánnyal. A Heinz halloweeni aktivitása azt jelzi, hogy a márkák továbbra is bizakodva tekintenek a TikTokra és felhasználóira.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >