Heinz ketchup kihívás
Limitált kiadású Heinz Tomato Blood Ketchupot nyerhetnek a TikTok felhasználók az USA-ban, ha halloweeni átalakulásuk videóját közzéteszik. 570 üveg ketchup különlegesség talál majd gazdára, amelynek cimkéje világít a sötétben.
A Heinz arra kéri a TikTokozókat, hogy halloweeni videójukban Heinz Tomato Ketchuppal vagy a márka megjelenítésével posztoljanak #HeinzHalloween és #sweepstakes hashtagekkel, október 31-ig. A játékszabály szerint a nyereményjátékban való részvételhez egy online adatlap kitöltése is szükséges.
1,7 milliárd megtekintés pár nap alatt
Z generációs fiatalokat céloz meg sikeresen a Heinz Halloween kampánya. Az október 23-án pénteken indított kihívás pár nap alatt 1,7 milliárd megtekintést ért el. Ahogy a kihívás terjed, barátokkal, családtagokkal, követőkkel osztják meg folyamatosan, a márka fiatalok millióit éri el. Mivel a nyereményjátékban 18 éves vagy idősebb USA lakosok vehetnek részt regisztrációval, a vállalat jelentős fogyasztói adatbázist építhet, amit későbbi marketing tevékenysége során felhasználhat.
A kampányban TikTok influenszereket is bevontak, Jason Coffee, a Richards Család és a Chambers Család is szponzorált videókkal mozgósítja együttesen már több tízmilliót kitevő követőbázisát.
A TikTok titok
Bár a TikTok jövője kiszámíthatatlan, november 12-én akár be is tilthatják a használatát az Egyesült Államokban, mégis a márkák folytatják az alkalmazásra fejlesztett kampányokat.
A Chipotle Mexican Grill gyorsétteremlánc kezdte a sort, amikor kosaras bravúrjaik videójával menüt és NBA jegyeket nyerhettek a TikTok felhasználók. Októberben a General Mills cereália gyártó Cinnamon Toast Crunch márkájával hirdetett énekversenyt és generált milliárdos nézettséget. Előtte szeptemberben a Danone Oikos Triple Zero joghurt szólította meg a TikTok közösség focirajongóit egy kihívással és influenszer kampánnyal. A Heinz halloweeni aktivitása azt jelzi, hogy a márkák továbbra is bizakodva tekintenek a TikTokra és felhasználóira.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államok kormánya betilt több szintetikus élelmiszerszínezéket
Az Egyesült Államok kormánya betilt több, széles körben használt szintetikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >