Heinz ketchup kihívás
Limitált kiadású Heinz Tomato Blood Ketchupot nyerhetnek a TikTok felhasználók az USA-ban, ha halloweeni átalakulásuk videóját közzéteszik. 570 üveg ketchup különlegesség talál majd gazdára, amelynek cimkéje világít a sötétben.
A Heinz arra kéri a TikTokozókat, hogy halloweeni videójukban Heinz Tomato Ketchuppal vagy a márka megjelenítésével posztoljanak #HeinzHalloween és #sweepstakes hashtagekkel, október 31-ig. A játékszabály szerint a nyereményjátékban való részvételhez egy online adatlap kitöltése is szükséges.
1,7 milliárd megtekintés pár nap alatt
Z generációs fiatalokat céloz meg sikeresen a Heinz Halloween kampánya. Az október 23-án pénteken indított kihívás pár nap alatt 1,7 milliárd megtekintést ért el. Ahogy a kihívás terjed, barátokkal, családtagokkal, követőkkel osztják meg folyamatosan, a márka fiatalok millióit éri el. Mivel a nyereményjátékban 18 éves vagy idősebb USA lakosok vehetnek részt regisztrációval, a vállalat jelentős fogyasztói adatbázist építhet, amit későbbi marketing tevékenysége során felhasználhat.
A kampányban TikTok influenszereket is bevontak, Jason Coffee, a Richards Család és a Chambers Család is szponzorált videókkal mozgósítja együttesen már több tízmilliót kitevő követőbázisát.
A TikTok titok
Bár a TikTok jövője kiszámíthatatlan, november 12-én akár be is tilthatják a használatát az Egyesült Államokban, mégis a márkák folytatják az alkalmazásra fejlesztett kampányokat.
A Chipotle Mexican Grill gyorsétteremlánc kezdte a sort, amikor kosaras bravúrjaik videójával menüt és NBA jegyeket nyerhettek a TikTok felhasználók. Októberben a General Mills cereália gyártó Cinnamon Toast Crunch márkájával hirdetett énekversenyt és generált milliárdos nézettséget. Előtte szeptemberben a Danone Oikos Triple Zero joghurt szólította meg a TikTok közösség focirajongóit egy kihívással és influenszer kampánnyal. A Heinz halloweeni aktivitása azt jelzi, hogy a márkák továbbra is bizakodva tekintenek a TikTokra és felhasználóira.
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >