Heineken üvegek és dobozok ünnepi újragondolása
A Heineken USA ünnepi témájú kampányt indított, amely hat „Holiday Hacks” videót tartalmaz. Kreatív módszereket mutatnak be a palackok, dobozok és egyéb csomagolások újrafelhasználására és ünnepi dekorációvá alakítására, házi módszerekkel.
A Marketing Dive beszámolója szerint a Heineken újraértelmezi a kézműves sör fogalmát és a csomagolások otthoni kézműves felhasználására buzdít.
Áprilistól keresik az ötleteket
A kampány különlegessége, hogy most jelenik meg először a Heineken márka közös kommunikációban a cég két másik brandjével, a Dos Equis és a Tecate sörökkel együtt.
A videót a Tastemade készítette a Pinteresten megjelenő ünnepi készülődés és ajándékozás trendek alapján. A Pinterest tájékoztatása szerint a téma iránti érdeklődés már áprilisban 77%-kal növekedett 2019 ugyanezen időszakához képest. Nem is csoda, hiszen a COVID-19 miatt többen és több órát töltenek el otthon. Az a tény, hogy a fogyasztók nyolc hónappal az ünnepek előtt már ötleteket keresnek, azt sugallja, hogy ebben az évben új és egyedi módon szeretnék az év végi különleges napokat eltölteni. Ennek eredményeként a Pinterest és más közösségi média platformok jól kihasználták a megnövekedett érdeklődésben rejlő marketing lehetőségeket. A Pinterest ez év elején 58%-os árbevétel-növekedésről számolt be, ami éves szinten 443 millió dollár bevételt jelent. A növekedés annak is köszönhető, hogy év elejétől a Pinterest egy új hirdetési modellt tesztel, amely megosztja a hirdetési bevételeket a platform és a publikálók, például a Tastemade között.
Váza, dísz, csillag
A videóban a Heineken ötleteket ad a tartalmas családi időtöltésre, kézműveskedésre. A videók lépésről lépésre mutatják be a különféle ünnepi dekorációk elkészítését. Az egyik ötlet például 3D csillagdíszeket varázsol használt alumínium dobozokból. Van még kupakból készített koszorú, sörösüvegből készült váza és világító sörösüveg is. A sörfogyasztáshoz kapcsolódó étkezésekhez is ad tippeket a videó. Bemutatja egy ünnepi taco bár és egy sörkorcsolya tál elkészítését, egyedi feltétekkel, tálalási ötletekkel és díszítő elemekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Csak okosan az okos ajándékokkal! A Media Markt ünnepek utáni tanácsai
Öröm, vagy fejfájás? Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és…
Tovább olvasom >A magas minőség idén is biztosított a karácsonyi halkínálatban
Az időjárás idén sem könnyítette meg a hazai haltermelő gazdaságok…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >