Hegytetőről ordibálás és síelés a Budweisertől
Április havi termékbevezetését, az Utah állam sörét népszerűsítő kampányban a Budweiser közösségi média versenyt hirdet, amelynek győztese egy utahi hegycsúcsról kiabálhat neki tetsző trágár szavakat, miközben lesiklik a havas lejtőkön.
Utah állam híres a „bájos” káromkodásokról. Ezt a jellemzőt ragadja meg a Budweiser új kampánya. Megfigyelhető, hogy az USA vezető sörmárkája lokális aktivációkon keresztül ér el országos hatást. A hónap első napjaiban a baseball rajongókat pop-up stadionokkal kápráztatta el New York és Chicago utcáin.
Tailor made cimkés sör Utah államnak
Utah lett az első olyan állam, ahol egy speciálisan oda tervezett Budweiser-palackot vezettek be. A címkére „This Bud’s for U-Tah” felirat és az állam ikonikus helyszíneiről készült képek kerültek.
A bolti kihelyezésekre az Utahra jellemző „szalonképesített” káromkodásokat – „holy shizz” (szent kaki) „oh my heck” (francba) és „frick yeah” (batukán) – rakták ki. A speciális sör május 7-ig kapható az üzletekben Salt Lake City-szerte. Az utahi sörrel egy tavalyi ígéretét váltotta be a Budweiser, amikor arra kérte a Twitterezőket, hogy #Bud4Utah hashtaggel posztoljanak legalább 84499-szer, ennyi négyzetláb ugyanis Utah állam területe. Az is indokolta az új dizájnt, hogy egy éve engedélyezték ebben az államban, hogy 5%-os alkoholtartalmú sört árusíthassanak az élelmiszer boltokban, addig 3,2% alkoholtartalom volt a határ. A Budweiser lett így az első, magas alkoholtartalmú sör beszállító a napicikk üzletekben.
Káromkodás, egy korty sör és jöhet a síelés
A „Swear, Sip and Ski” (Káromkodj, kortyolj és síelj) verseny győztese egy barátjával helikopteres utazást nyer egy utahi hegy tetejére egy napos heli-síeléssel, pénzdíjjal, ebéddel és vacsorával, valamint két éjszakás szállással az utahi Snowbirdben. A játékban való részvételhez a Budweiser arra kéri az embereket, hogy a @BudweiserUSA-t kövessék, a közösségi médiában pedig az utahihoz hasonló finomított, vicces trágárságokat posztoljanak a #BudUtahSwearsBy és a #Sweeps hashtagekkel április 16-ig.
A Budweiser kampánya és nyereményjátéka finoman cikizi, de ki is emeli az utahi lakosok finomkodó modorát és vicces káromkodásaikat. A verseny minden amerikai lakos előtt nyitott, ami növeli a valószínűségét, hogy vírusszerűen elterjedjen a közösségi média felületeken a megosztásokkal. Így növekedhet a Budweisert követő és a márkahű fogyasztók köre, akiket bevonhat a jövőbeni promóciókba.
Sörből tiszta víz
A kampány magában foglalja egyes kiskereskedőknél a „káromkodás üvegek” kihelyezését is. Minden alkalommal, amikor valaki egy üveg „káromkodást” vásárol, a Budweiser adományt ad az „Utahi tiszta víz partnerség” nevű szervezetnek, a csúnya beszédhez kötődő „kimossuk a szád” allegóriájaként. A környezetvédelmi jótett azoknak a fogyasztóknak üzenet, akik elvárják, hogy a márkák visszaadjanak a közösségeknek.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >