Házhozszállítási szolgáltatást indít a Cinnabon az Egyesült Királyságban
Elindult a Cinnabon házhozszállítási szolgáltatása az Egyesült Királyságban, amely révén a vásárlóknak lehetősége nyílik arra, hogy a megrendeléstől számított 48 órán belül otthonukban átvehessék az általuk megrendelt édes süteményeket.
Az EG Group, az amerikai pékség fő franchise-jogosultja a Cinnabon rajongók igényeire válaszolt az újonnan indított szolgáltatással, melynek keretében a fogyasztók biztonságosan rendelhetik meg a kettő, négy vagy hat darabból álló „Cinnapack” csomagokat. A jelenleg rendelhető finomságok között a Classic, a Chocobon, a Caramel Pecanbon és a limitált kiadású Lotus Biscoff Bon ízek szerepelnek, ám a jövőben további termékek is bekerülhetnek a kínálatba.
A szolgáltatás az EG Csoport első franchise-partnerrel indított e-kereskedelmi platformja, amely jól mutatja a vállalat folyamatos igyekezetét, hogy a vásárlóknak egyszerűsített vásárlói élményt nyújtson.
Az elkövetkező hetekben a vásárlók a barátok és a családtagok számára is vásárolhatnak majd utalványokat, amelyek mind online, mind a Cinnabon-üzletekben beválthatók az Egyesült Királyságban.
Az EG saját országos péksége és a házhozszállítási szolgáltatás társítása révén az Egyesült Királyságban a vásárlók mindig friss termékeket kaphatnak attól függetlenül, hogy hol tartózkodnak.
Kapcsolódó cikkeink
Rövidebb szezon és csökkenő hétköznapi költések befolyásolják az amerikai ünnepi eladásokat
A 2024-es ünnepi szezon az Egyesült Államokban vegyes eredményeket hozhat…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >