Hatékonyságnövelés a Chef Marketnél
A 2018-as év a Chef Market életében egy igazán különleges év volt sok változással, melyek mindegyike a társaság hatékonyságának növelését szolgálja.
– A tavalyi év fő stratégiai célja a következő évek igen dinamikusra tervezett növekedését támogató szervezetfejlesztés volt. Ennek mentén alakítottuk át szervezeti struktúránkat és szerveztük HR-tevékenységeinket – mondja dr. Andrejszki Richárd, a Chef Market Food Service Company vezérigazgatója. – Ez együtt járt azzal, hogy el kellett köszönnünk néhány olyan kollégától, akik még jobban szerették a régi, családias cégméretet, és olyan új, tapasztalt, multinacionális környezetben szocializálódott munkatársakkal bővültünk, akik motorjai lesznek a következő évek fejlődésének. Ezen lépések hatása a társaság folyamatain is megmutatkozott, az idei évben pedig már nagyon látványos az eredményességünkben is.
Másik fontos fejlődési területük az arculatváltás volt, tudjuk meg a vezérigazgatótól. Lecserélték a régi brandinget, átalakították a logójukat, és egyértelműbbé, kézzel foghatóbbá tették az üzeneteiket. Ezzel együtt megújult a webshopjuk.Nem csupán szebb és korszerűbb lett, hanem sokkal praktikusabb módon segíti partnereiket a rendeléseik gyors leadásában.
– Természetesen sok energiát fektettünk a piaci ismereteink kamatoztatásába, és ennek mentén bővítettük saját márkás termékkínálatunkat – tér át a portfólióra dr. Andrejszki Richárd. – Bevezettük a piacra a Jungle Rice minőségi kambodzsai rizscsaládot, melyből éves szinten már most 2-4 konténert értékesítünk, és a sikersztori még csak most kezdődött! Termékválasztékunk non-food területen is jelentősen bővült. Komolyan változtattunk hús üzletágunk menedzselésén, aminek hatására ezen a területen is növekedési pályára álltunk. Mindezek mellett új stratégiánk nagyon látványos eredményeket produkál pék-cukrász üzletágunkban.
A cég az idei évben az operáció kapacitásait szeretné jelentősen növelni, hogy a következő évek növekedéseihez már csak pótlólagos erőforrásokkal kelljen feltölteni. //
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >