Hárommillió forintot is lehet nyerni az Auchan pályázatán a fiatalok egészségmegőrzését támogató kezdeményezésekre
Rekordösszegű támogatást lehet nyerni az idén 20 éves Auchantól a kereskedelmi lánc alapítványának pályázatán, amelyet az áruházak vonzáskörzetében működő, fiatalokat segítő szervezetek számára írtak ki. A gyerekek és fiatalok körében az egészséges életmód népszerűsítését célzó projektötleteket október 26-ig várják, majd a Magyar Adományozói Fórummal együttműködve döntenek a támogatandó kezdeményezésekről még karácsony előtt. A nyertes szervezetek ötven százalékos önerő biztosítása mellett akár 3 millió forint támogatásban részesülhetnek.
„Egészséges ifjúságért – A jövőt most írod” szlogennel hirdette meg idei pályázatát az Auchan az Ifjúságért Alapítvány. Az alapítvány olyan projektek megvalósulását támogatja, amelyek 5-25 év közötti fiatalok egészségmegőrzésében vállalnak szerepet az egészségtudatos étkezés, a sport, illetve a mozgás napirendbe illesztésével. Újonnan induló kezdeményezéseket keres az áruházlánc, és a pályázatokat a Magyar Adományozói Fórum szakmai segítségével értékeli. A nyertesek kiválasztásában a helyi Auchan áruházak is részt vesznek, és elsősorban olyan, a vonzáskörzetükben szerveződő aktivitások koncepcióit várják, amelyek megvalósításához maguk is csatlakozhatnak. A nyertes projektekben történő áruházi részvétel összhangban van az Auchan társadalmi felelősségvállalási stratégiájával, illetve a Nyitottság Napja elnevezésű, országos munkavállalói önkéntes programjával.
„Nem véletlenül «A jövőt most írod» lett jubileumi pályázatunk jelmondata, ugyanis hiszünk abban, hogy a gyerekkorban tapasztalt és tanult életvezetési normákat egész életünkben magunkkal visszük. Ezért is tartjuk fontosnak minden olyan kezdeményezés támogatását, amely arra ösztönzi a fiatalokat, hogy egészségesen táplálkozzanak és rendszeresen mozogjanak, sportoljanak a hosszú és egészséges életért ” – nyilatkozta a pályázat kapcsán Bócsi Rita, az Auchan Foglalkoztatást támogató humán erőforrás vezetője.
A pályázat keretösszege több mint 68 millió forint, amely lényegesen magasabb a 2015-ben meghirdetett 28 millió, majd a 2016-ban rendelkezésre álló 55 millió forinthoz képest, amelyet magyarországi kezdeményezések megvalósítására fordított az Auchan Retail Magyarország. A most meghirdetett pályázaton nyertes projektenként maximálisan 3 millió 250 ezer forint támogatási összeg használható fel minimum 50 százalék önrész megléte mellett. A pályázati felhívást az érdeklődők a következő linken érhetik el:https://alapitvany.auchan.hu/
Kapcsolódó cikkeink
A korábbinál kiegyensúlyozottabb diótermés várható az idén
Jó termésben bíznak idén a hazai dióültetvényeken gazdálkodók. A múlt…
Tovább olvasom >Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Schwarz Csoport vezeti a nemzetközi márkaérték-toplistákat
A Brand Finance márkaértékelési tanácsadó legfrissebb jelentése szerint a Nestlé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza…
Tovább olvasom >Dunakeszin és Gödöllőn nyitotta meg új műszaki áruházait a MediaMarkt
A júliusban Hódmezővásárhelyen átadott egység után alig több mint egy…
Tovább olvasom >Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury…
Tovább olvasom >