Hároméves csúcson a TikTok letöltések száma globálisan
Tovább hódít a TikTok a közösségi médiában, és stabilan tartja pozícióját az innovatív platformok között.
A Finbold által gyűjtött és feldolgozott adatok szerint a TikTok globális negyedéves letöltései hároméves csúcsot döntötték meg 2023 második negyedében, amikor is számuk elérte a 260,8 milliót. Ez az érték átlagosan napi 2,7 millió letöltésnek felel meg 2023 folyamán.
A letöltések száma ráadául 17,86%-os növekedést mutat a 2022. második negyedéves 221,3 millióhoz képest. 2023 első hat hónapjában az alkalmazás összesen 503,52 millió letöltést produkált.
Érdekes módon az elmúlt három évben a TikTok negyedéves letöltési számai ingadozást mutattak. Az első csúcs 2020 második negyedévében volt megfigyelhető (292,1 millió letöltéssel), míg a legalacsonyabb letöltési számot 2021 negyedik negyedévében mérték (162,3 millió).
A jelentés kiemeli a TikTok letöltések növekvő számának következményeit. A kutatási jelentés szerint:
„Figyelemre méltó, hogy a TikTok képes újra növelni a letöltések számát, különösen, ha figyelembe vesszük a közösségi médiatéren belül fokozódó versenyt. Ahogy az újszerű és innovatív platformok egyre nagyobb teret nyernek, a felhasználók számára elérhető választék kibővült, ami könnyen eltéríti a figyelmüket, és elképzelhető, hogy ez részben hozzájárul ahhoz, hogy mérséklődött a TikTok új felhasználóinak száma. Ezt a jelenséget tetézi, hogy az olyan platformok, mint a YouTube és az Instagram fokozzák rövidvideó-kínálatuk népszerűsítésére irányuló törekvéseiket.”
Bár a közösségi médiaplatform hatása nyilvánvaló, a hangsúly továbbra is a tartós terjeszkedés biztosításán és a hiteles felhasználói interakciók fenntartásán van. Ezek a tényezők kulcsfontosságúak ugyanis a szabályozói ellenőrzések során történő helytállásban.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >