Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német, francia és olasz kereskedők is regisztrálhatnak a TikTok Shop platformra. Ezen országok közösségi média felhasználói hamarosan rendelhetnek is az új online piactéren.
A TikTok Shop európai terjeszkedése eddig lassan haladt, részben a korábban állítólag gyenge brit eladási adatok miatt. Azonban az Egyesült Királyságban tavaly megduplázódott a forgalom, és már több mint 200.000 vállalkozás van jelen a platformon – írja az Ecommerce News Europe.
A TikTok Shop tavaly Spanyolországban indult el, míg a kereskedők Írországban meghívásos alapon regisztrálhatnak. Azzal, hogy most hasonló lehetőség nyílt a kereskedők számára Németországban, Franciaországban és Olaszországban, a TikTok Shop az Európa három legnagyobb e-kereskedelmi piacára való belépést készíti elő. Jelenleg csak helyi vállalkozások csatlakozhatnak, de a TikTok szerint hamarosan független eladók is beléphetnek.
Németországban a TikTok már a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatás bevezetésén is dolgozik, amely készletkezelési és rendelésfeldolgozási támogatást nyújt az eladóknak. Az FBT elérhető az Egyesült Királyságban, és a vállalat most toboroz a spanyolországi fulfilment központja számára. Azt még nem tudni biztosan, hogy a szolgáltatás Olaszországban és Franciaországban is bevezetésre kerül-e. A várakozások szerint a platform Európa további országaiban is megjelenik idén.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >