Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német, francia és olasz kereskedők is regisztrálhatnak a TikTok Shop platformra. Ezen országok közösségi média felhasználói hamarosan rendelhetnek is az új online piactéren.
A TikTok Shop európai terjeszkedése eddig lassan haladt, részben a korábban állítólag gyenge brit eladási adatok miatt. Azonban az Egyesült Királyságban tavaly megduplázódott a forgalom, és már több mint 200.000 vállalkozás van jelen a platformon – írja az Ecommerce News Europe.
A TikTok Shop tavaly Spanyolországban indult el, míg a kereskedők Írországban meghívásos alapon regisztrálhatnak. Azzal, hogy most hasonló lehetőség nyílt a kereskedők számára Németországban, Franciaországban és Olaszországban, a TikTok Shop az Európa három legnagyobb e-kereskedelmi piacára való belépést készíti elő. Jelenleg csak helyi vállalkozások csatlakozhatnak, de a TikTok szerint hamarosan független eladók is beléphetnek.
Németországban a TikTok már a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatás bevezetésén is dolgozik, amely készletkezelési és rendelésfeldolgozási támogatást nyújt az eladóknak. Az FBT elérhető az Egyesült Királyságban, és a vállalat most toboroz a spanyolországi fulfilment központja számára. Azt még nem tudni biztosan, hogy a szolgáltatás Olaszországban és Franciaországban is bevezetésre kerül-e. A várakozások szerint a platform Európa további országaiban is megjelenik idén.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >