„Három a Magyar” akció a SPAR üzletekben
Sikeres nyereményakciót szervezett a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a SPAR és INTERSPAR üzletekben március elejétől április közepéig. A promócióban 18 gyártó védjegyes termékei vettek részt. Az egyenlő költségmegoszlás révén olyan cégek is be tudtak szállni az akcióba, amelyeknek egyedül nem lett volna erre módjuk. A vonzó nyereménypiramis naponta Magyar Termék ajándékcsomagokból, hetente Tefal és Rowenta kisgépekből, illetve 5000 forintos SPAR vásárlási utalványból állt, 3 kód feltöltésével extra nyereményért, Tefal konyhai robotgépért lehetett indulni, a fődíj pedig 150 ezer forintos belföldi nyaralás volt.
A kódfeltöltéses nyereményjátékban részt vevők nagyon aktívnak bizonyultak, hiszen egy regisztráló átlagosan négy termékkel játszott. A microsite-tal is támogatott promócióban kiemelkedően nagy volt a konverziós arány, az oldal látogatóinak 20 százalékából vált játékos. A promóció sikerességét üzlettéri másodkihelyezés, online aktivitás segítette. //
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >