Harmadszorra is a Hell reklámarca Bruce Willis
Újabb szerződéshosszabbításra került sor Bruce Willis és a HELL energiaital-márka között: a hollywoodi sztár további 2 évig még biztosan a HELL-t reklámozza világszerte.
– A HELL ENERGY nem titkolt célja, hogy fiatalítsa célcsoportját, ebben pedig óriási szerepe lesz Bruce Willisnek is a következő két évben. Az amerikai színészről az eddigiekhez képest sokkal vagányabb képek készültek. Azt gondolom, az eredmény önmagáért beszél! – mondta el Schmidt Krisztián a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az új kampánykreatívok kapcsán.
A még mindig kiváló formában lévő Bruce Willis legújabb „felfedezettje” a HELL portfólióból a FOCUS nevű termék, amelyet elmondása szerint gyakran a filmszövegek tanulása közben is fogyaszt. //
Kapcsolódó cikkeink
Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >Adrenalin Classic Energiaital – Megújult csomagolásdizájn és receptúra
A termék előnye a megújult csomagolása, ami nem csak formabontó…
Tovább olvasom >Burn Guava
Az új Burn Guava édes-savanyú ízkombinációja egyedülálló módon biztosítja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >