Harmadszor részesült MagyarBrands elismerésben a Hajdú sajt
A Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, a Hajdú sajt Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában 2017-ben is elnyerte a MagyarBrands elismerést.
Az 1989-ben alapított Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és élelmiszer-exportőre. Magyar alapanyagokból, magyar munkaerővel és magyar fejlesztéseknek köszönhetően készíti termékeit, melyek a hazai és külföldi piacokon egyaránt keresettek.
A Hajdú a Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, olyan népszerű és széles körben keresett termékekkel, mint a Hajdú grillsajt, joghurtsajt és parenyica. Ezt a fogyasztók visszajelzései mellett a szakmai elismerések is tükrözik. A napokban a Hajdú sajt immár harmadszor kapta meg a Kiváló Fogyasztói Márka díjat a MagyarBrands programban. A sajt a GFK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatásában és a díj szakmai bizottságának vizsgálatán egyaránt kiváló eredménnyel szerepelt.
A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron nyolcadik éve, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A program kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában díjazza a pályázókat. A Kiváló Fogyasztói Márka elismerést a Szakmai Bizottság a márka identitása, a reputációja és a márka építése alapján, a kutatási eredményekkel kiegészítve osztályozza évről évre. A MagyarBrands elismerés aktív segítség nemcsak a fogyasztók, hanem az üzleti élet szereplői számára is, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
Kapcsolódó cikkeink
Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >Hajdú áfonyás-jalapeños grillsajt 240 g
A Hajdú grillsajtcsalád jelentős nemzetközi sikerei mellett hosszú évek óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >