Harmadszor részesült MagyarBrands elismerésben a Hajdú sajt
A Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, a Hajdú sajt Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában 2017-ben is elnyerte a MagyarBrands elismerést.
Az 1989-ben alapított Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és élelmiszer-exportőre. Magyar alapanyagokból, magyar munkaerővel és magyar fejlesztéseknek köszönhetően készíti termékeit, melyek a hazai és külföldi piacokon egyaránt keresettek.
A Hajdú a Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, olyan népszerű és széles körben keresett termékekkel, mint a Hajdú grillsajt, joghurtsajt és parenyica. Ezt a fogyasztók visszajelzései mellett a szakmai elismerések is tükrözik. A napokban a Hajdú sajt immár harmadszor kapta meg a Kiváló Fogyasztói Márka díjat a MagyarBrands programban. A sajt a GFK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatásában és a díj szakmai bizottságának vizsgálatán egyaránt kiváló eredménnyel szerepelt.
A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron nyolcadik éve, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A program kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában díjazza a pályázókat. A Kiváló Fogyasztói Márka elismerést a Szakmai Bizottság a márka identitása, a reputációja és a márka építése alapján, a kutatási eredményekkel kiegészítve osztályozza évről évre. A MagyarBrands elismerés aktív segítség nemcsak a fogyasztók, hanem az üzleti élet szereplői számára is, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
Kapcsolódó cikkeink
Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >Hajdú tejszínes krémsajt visszazárható üvegben
Ez az új, selymes állagú krémsajt valódi különlegesség. Miközben minősége…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 százalékkal nőtt az AutoWallis árbevétele az első negyedévben, aminek már közel a kétharmada külföldről származik
2025 első negyedévében az AutoWallis Csoport árbevétele 20%-kal, 107 milliárd…
Tovább olvasom >A „Köszi, SIÓ!” program idén is támogatja az iskolásokat: fókuszban a gyerekek digitális biztonsága
A digitális oktatás támogatása, valamint a gyermekek online jóléte és…
Tovább olvasom >Három hazai fajtával indult az eperszezon a Kifli.hu-n
Az eper minden évben a legnépszerűbb szezonális gyümölcsök közé tartozik…
Tovább olvasom >