Harmadszor díjazzák az ügyfélkiszolgálás legjobbjait
Idén is díjazzák a telefonos és a személyes ügyfélkiszolgálás legjobbjait a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny keretén belül. A megmérettetés fő célja a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése, melynek eredményei nem csak a próbavásárlások alapján levont következtetéseket, hanem az ügyfelek személyes véleményét is tükrözik.
A hazai üzleti kultúra fejlesztésének egyik fontos lépése volt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj életre hívása. A megmérettetésen az elmúlt két évben több mint 40 vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról, illetve a tavalyi év óta közszolgáltatói, valamint call-center szegmensben is elindulhattak a cégek. A versenyben részt vevők a tesztidőszak során rendszeresen és személyre szabottan kapnak visszajelzést erősségeikről, illetve fejlesztésre szoruló ügyfél-kiszolgálási gyakorlataikról.
Az üzleti versenyen induló cégek a hazai piacon egyedülálló online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszeren keresztül folyamatosan nyomon követhetik eredményeik alakulását az interneten. A versenyben résztvevők az egyéni eredményeiket a tesztek ellenőrzését követő 1 órán belül láthatják, a Térinformatikai modul segítségével térképre kivetítve is.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az induló cégek nagy hangsúlyt fektetnek ügyfélkiszolgálásuk minőségére, mely a tesztek eredményeiben és a versenyzők közötti néhány százalékos különbségekben is megnyilvánul. A díjak odaítélése – hasonlóan a korábbi évekhez – komplex tesztek és szakmai értékelés alapján történik. A 2011-es megmérettetésre már lehet jelentkezni. A tesztidőszak a tervek szerint tavasszal rajtol, az ünnepélyes díjátadót pedig októberben rendezik.
A versenyt három éve hívták életre, 2010 óta már két kategóriában díjazzák a legjobb ügyfélkiszolgálókat. A megmérettetés szervezője a ClientFirst Consulting, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola pedig változatlanul aktív szerepet vállal a magas színvonalú megmérettetésben. A verseny jogi tisztaságát a korábbi évekhez hasonlóan idén is az enwc Natlacen Walderdorff Cancola nemzetközi jogi iroda szavatolja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >