Harmadszor díjazzák az ügyfélkiszolgálás legjobbjait
Idén is díjazzák a telefonos és a személyes ügyfélkiszolgálás legjobbjait a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny keretén belül. A megmérettetés fő célja a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése, melynek eredményei nem csak a próbavásárlások alapján levont következtetéseket, hanem az ügyfelek személyes véleményét is tükrözik.
A hazai üzleti kultúra fejlesztésének egyik fontos lépése volt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj életre hívása. A megmérettetésen az elmúlt két évben több mint 40 vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról, illetve a tavalyi év óta közszolgáltatói, valamint call-center szegmensben is elindulhattak a cégek. A versenyben részt vevők a tesztidőszak során rendszeresen és személyre szabottan kapnak visszajelzést erősségeikről, illetve fejlesztésre szoruló ügyfél-kiszolgálási gyakorlataikról.
Az üzleti versenyen induló cégek a hazai piacon egyedülálló online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszeren keresztül folyamatosan nyomon követhetik eredményeik alakulását az interneten. A versenyben résztvevők az egyéni eredményeiket a tesztek ellenőrzését követő 1 órán belül láthatják, a Térinformatikai modul segítségével térképre kivetítve is.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az induló cégek nagy hangsúlyt fektetnek ügyfélkiszolgálásuk minőségére, mely a tesztek eredményeiben és a versenyzők közötti néhány százalékos különbségekben is megnyilvánul. A díjak odaítélése – hasonlóan a korábbi évekhez – komplex tesztek és szakmai értékelés alapján történik. A 2011-es megmérettetésre már lehet jelentkezni. A tesztidőszak a tervek szerint tavasszal rajtol, az ünnepélyes díjátadót pedig októberben rendezik.
A versenyt három éve hívták életre, 2010 óta már két kategóriában díjazzák a legjobb ügyfélkiszolgálókat. A megmérettetés szervezője a ClientFirst Consulting, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola pedig változatlanul aktív szerepet vállal a magas színvonalú megmérettetésben. A verseny jogi tisztaságát a korábbi évekhez hasonlóan idén is az enwc Natlacen Walderdorff Cancola nemzetközi jogi iroda szavatolja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >