Hard seltzerrel bővíti a kínálatát a Borsodi Sörgyár
A régió sörpiacának meghatározó szereplőjeként a Molson Coors vállalatcsoport az elsők között vezeti be az új alkoholos terméket, a hard seltzert valamennyi közép- és délkelet-európai országban, ahol a vállalatnak érdekeltsége van. Ezzel a világ egyik legnagyobb sörgyártója egy új alkoholos italkategóriában kíván terjeszkedni a teljes régióban.
A hard seltzer egy újfajta alkoholos italkülönlegesség, ami az elmúlt években igazi slágerré vált az Egyesült Államokban és a világ számos országában. Magyarországon a Molson Coors leányvállalata, a Borsodi Sörgyár ennek megfelelően bővíti portfólióját az új termék kategóriával.
A hard seltzer összetevőit tekintve egy természetes gyümölcsaromával ízesített, négy és hat százalék közötti alkohol tartalmú szénsavas vízből készült ital. Természetes összetevőinek is köszönhető, hogy az utóbbi időben a világ egyik legnépszerűbb alkoholos italává válhatott.
„A tavalyi évben vállaltunk átalakulásával párhuzamosan új küldetést fogalmaztunk meg. Célunk, hogy a sörökön túl új területeket, kategóriákat fedezzünk fel, új alternatívákat kínálva fogyasztóink számára szerte a világon. Átfogó kutatásaink, illetve az Egyesült Államokban elért eredményeink igazolják a hard seltzer népszerűségét” – mondta el Szergej Jeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.
Az Egyesült Államokban a hard seltzerek népszerűsége egyre növekszik, és már Európában is kezdenek megjelenni az első márkák. A közép- és délkelet-európai régiók fogyasztói a globális trendekhez hasonlóan egyre inkább keresik az újdonságokat, így ez az új természetes és különleges alkoholos ital ebben a régióban is a fogyasztók egyik nagy kedvence lehet.
„A fogyasztók nyitottak az újdonságokra, keresik a különleges italokat és fogyasztási élményeket. Éppen ezért hiszünk benne, hogy a hard seltzer itthon is olyan népszerű alkoholos ital lesz, mint az egyesült államokbeli Molson Coors piacokon” – mondta el a bevezetés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője.
A Molson Coors új hard seltzere idén tavasztól több különböző, izgalmas ízben válik elérhetővé Közép- és Délkelet-Európa szerte, így a fogyasztók kiválaszthatják majd az alkalomhoz és az ízlésükhöz leginkább illőt.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is folytatja közös baleset-megelőzési programját a Dreher Sörgyárak és a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság
Itt a nyár, ezzel együtt pedig a szabadtéri programok és…
Tovább olvasom >Sörgyártás, társasjáték és közgazdászképzés
Ez a három első olvasatra nehezen kapcsolható össze, azonban a…
Tovább olvasom >Sörbázisokkal, kamionokkal és alkoholmentes pontokkal indítja újra a fesztiválszezont a Dreher
Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és…
Tovább olvasom >K&H: látványos határátlépés zajlik a magyar boltokban: túl a százezren
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett…
Tovább olvasom >Új vezető a Nestlé Hungária szerencsi és diósgyőri üzemeinek élén
Hélène Kovalevsky közel hat éves vezetése után Lidia Wrońska veszi…
Tovább olvasom >