Hard seltzerrel bővíti a kínálatát a Borsodi Sörgyár
A régió sörpiacának meghatározó szereplőjeként a Molson Coors vállalatcsoport az elsők között vezeti be az új alkoholos terméket, a hard seltzert valamennyi közép- és délkelet-európai országban, ahol a vállalatnak érdekeltsége van. Ezzel a világ egyik legnagyobb sörgyártója egy új alkoholos italkategóriában kíván terjeszkedni a teljes régióban.
A hard seltzer egy újfajta alkoholos italkülönlegesség, ami az elmúlt években igazi slágerré vált az Egyesült Államokban és a világ számos országában. Magyarországon a Molson Coors leányvállalata, a Borsodi Sörgyár ennek megfelelően bővíti portfólióját az új termék kategóriával.
A hard seltzer összetevőit tekintve egy természetes gyümölcsaromával ízesített, négy és hat százalék közötti alkohol tartalmú szénsavas vízből készült ital. Természetes összetevőinek is köszönhető, hogy az utóbbi időben a világ egyik legnépszerűbb alkoholos italává válhatott.
„A tavalyi évben vállaltunk átalakulásával párhuzamosan új küldetést fogalmaztunk meg. Célunk, hogy a sörökön túl új területeket, kategóriákat fedezzünk fel, új alternatívákat kínálva fogyasztóink számára szerte a világon. Átfogó kutatásaink, illetve az Egyesült Államokban elért eredményeink igazolják a hard seltzer népszerűségét” – mondta el Szergej Jeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.
Az Egyesült Államokban a hard seltzerek népszerűsége egyre növekszik, és már Európában is kezdenek megjelenni az első márkák. A közép- és délkelet-európai régiók fogyasztói a globális trendekhez hasonlóan egyre inkább keresik az újdonságokat, így ez az új természetes és különleges alkoholos ital ebben a régióban is a fogyasztók egyik nagy kedvence lehet.
„A fogyasztók nyitottak az újdonságokra, keresik a különleges italokat és fogyasztási élményeket. Éppen ezért hiszünk benne, hogy a hard seltzer itthon is olyan népszerű alkoholos ital lesz, mint az egyesült államokbeli Molson Coors piacokon” – mondta el a bevezetés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője.
A Molson Coors új hard seltzere idén tavasztól több különböző, izgalmas ízben válik elérhetővé Közép- és Délkelet-Európa szerte, így a fogyasztók kiválaszthatják majd az alkalomhoz és az ízlésükhöz leginkább illőt.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági jelentést adott ki a Borsodi
A Borsodi Sörgyár idén szeptemberben ismét megrendezte az immár hagyományos…
Tovább olvasom >Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >