Ha in-store, akkor Win-Store!
Az új évben új felülettel és új tematikával jelentkezünk. Célunk együttműködő partnereink eddigi és jövőbeli eszközeinek, lehetőségeinek a bemutatása, remélhetőleg sok új ötletet adva ezzel a potenciális hirdetőknek. Első ilyen megjelenésünk a SPAR-csoporthoz kapcsolódik.
Mint arról már a tavalyi évben hírt adtunk 2012 szeptemberétől viseljük a SPAR-csoport kizárólagos
in-store partnere megtisztelő címet. A tavalyi évben nagy sikerrel indultak el a kampányok, hirdetőinkkel
együtt több újdonságot is sikerült kipróbálnunk, és a fejlesztések a 2013-as évben sem állnak meg.
A hagyományos in-store felületek közül a SPAR-csoport üzleteiben is a polci kommunikáció a legsikeresebb, legyen szó polczászlókról, vagy polckártyákról. Az „egyszerű” megoldások mellett partnereinkkel
együtt egyedi megoldásokat is alkalmaztunk, például az SC Johnson részére elkészült Glade by Brise lentikuláris polczászló esetében. A lentikuláris megoldás mellett lehetőség van a 3D-s, egyedileg stancolt, vagy
akár ledes polci kommunikációra is.
Új lehetőség a másodlagos kihelyezések dekorációja, melyből többet is megvalósítottunk az elmúlt pár
hónapban. A raklapot sarokelemmel dekorálhatjuk, de megoldható még a kihelyezés padlómatricával való
kiegészítése is. Több egyedi deco gate, vagyis bejáratnál elhelyezett óriáskapu kampányt is szerveztünk, a
Mastercard esetében például megállítótáblával, míg a Henkel részére speciális 3D-ben elkészített kapszu-
lákkal kiegészítve, mely utóbbi az újonnan bevezetett terméket modellezte.
A mozgásérzékelővel ellátott rikkancsra bármilyen előre elkészített spot feltölthető, így ha egy vásárló
elhalad a polc előtt, akkor hallhatja a figyelemfelkeltő anyagot. A készülék alkalmas napi riportok készítésére
is, ugyanis információt tud adni arról, hogy hányan, és mennyi időt töltöttek az adott polcnál.
2012 decemberében zajlott le első kampányunk a SPAR pékáru részlegén, ahol a pékáru tasakokat használ-
tuk reklámeszközként. Ez az egyedi felület, rajta a Vénusz margarin kreatívjával nagy sikert aratott a kará-
csonyi időszakban. Bízunk benne, hogy számos partnerünk lát majd fantáziát ebben az új eszközben, hiszen a
keresztértékesítés fellendítésére nagyon alkalmas eszközről van szó, mely a teljes SPAR üzlethálózatot lefedi.
Szintén decemberben került ki a TOP 10 INTERSPAR
áruházak bejárataihoz közel egy teljesen új eszközünk, a
receptnyomtató kioszk. A készülékkel a vásárlók ingyene-
sen nyomtathatnak ki recepteket, a hirdetők pedig szám-
talan módon népszerűsíthetik, reklámozhatják termékeiket
a banneres hirdetéstől a felületi matricán át a receptben
való termékkiemelésig. Egy teljesen különálló kategóriába
saját receptek is feltölthetők. Az eszköz nagy előnye, hogy
pontos napi adatokat ad a kinyomtatott receptek számáról,
a kioszknál eltöltött időről, a napi kihasználtságról.
A 2013-as évben a SPAR-csoporttal való egyeztetés után
további újdonságokkal is készülünk, így bízunk benne, hogy
idén is minden hirdetői igényt maximálisan ki tudunk majd
szolgálni! Forduljanak hozzánk bizalommal!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >