Ha in-store, akkor Win-Store!
Az új évben új felülettel és új tematikával jelentkezünk. Célunk együttműködő partnereink eddigi és jövőbeli eszközeinek, lehetőségeinek a bemutatása, remélhetőleg sok új ötletet adva ezzel a potenciális hirdetőknek. Első ilyen megjelenésünk a SPAR-csoporthoz kapcsolódik.
Mint arról már a tavalyi évben hírt adtunk 2012 szeptemberétől viseljük a SPAR-csoport kizárólagos
in-store partnere megtisztelő címet. A tavalyi évben nagy sikerrel indultak el a kampányok, hirdetőinkkel
együtt több újdonságot is sikerült kipróbálnunk, és a fejlesztések a 2013-as évben sem állnak meg.
A hagyományos in-store felületek közül a SPAR-csoport üzleteiben is a polci kommunikáció a legsikeresebb, legyen szó polczászlókról, vagy polckártyákról. Az „egyszerű” megoldások mellett partnereinkkel
együtt egyedi megoldásokat is alkalmaztunk, például az SC Johnson részére elkészült Glade by Brise lentikuláris polczászló esetében. A lentikuláris megoldás mellett lehetőség van a 3D-s, egyedileg stancolt, vagy
akár ledes polci kommunikációra is.
Új lehetőség a másodlagos kihelyezések dekorációja, melyből többet is megvalósítottunk az elmúlt pár
hónapban. A raklapot sarokelemmel dekorálhatjuk, de megoldható még a kihelyezés padlómatricával való
kiegészítése is. Több egyedi deco gate, vagyis bejáratnál elhelyezett óriáskapu kampányt is szerveztünk, a
Mastercard esetében például megállítótáblával, míg a Henkel részére speciális 3D-ben elkészített kapszu-
lákkal kiegészítve, mely utóbbi az újonnan bevezetett terméket modellezte.
A mozgásérzékelővel ellátott rikkancsra bármilyen előre elkészített spot feltölthető, így ha egy vásárló
elhalad a polc előtt, akkor hallhatja a figyelemfelkeltő anyagot. A készülék alkalmas napi riportok készítésére
is, ugyanis információt tud adni arról, hogy hányan, és mennyi időt töltöttek az adott polcnál.
2012 decemberében zajlott le első kampányunk a SPAR pékáru részlegén, ahol a pékáru tasakokat használ-
tuk reklámeszközként. Ez az egyedi felület, rajta a Vénusz margarin kreatívjával nagy sikert aratott a kará-
csonyi időszakban. Bízunk benne, hogy számos partnerünk lát majd fantáziát ebben az új eszközben, hiszen a
keresztértékesítés fellendítésére nagyon alkalmas eszközről van szó, mely a teljes SPAR üzlethálózatot lefedi.
Szintén decemberben került ki a TOP 10 INTERSPAR
áruházak bejárataihoz közel egy teljesen új eszközünk, a
receptnyomtató kioszk. A készülékkel a vásárlók ingyene-
sen nyomtathatnak ki recepteket, a hirdetők pedig szám-
talan módon népszerűsíthetik, reklámozhatják termékeiket
a banneres hirdetéstől a felületi matricán át a receptben
való termékkiemelésig. Egy teljesen különálló kategóriába
saját receptek is feltölthetők. Az eszköz nagy előnye, hogy
pontos napi adatokat ad a kinyomtatott receptek számáról,
a kioszknál eltöltött időről, a napi kihasználtságról.
A 2013-as évben a SPAR-csoporttal való egyeztetés után
további újdonságokkal is készülünk, így bízunk benne, hogy
idén is minden hirdetői igényt maximálisan ki tudunk majd
szolgálni! Forduljanak hozzánk bizalommal!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >