Győztesek vidala 2021
Kihirdették a Shop! Global Awards győzteseit. Ebbe a versenybe csak a nemzeti, országos, területi aranyérmesek nevezhetnek, így a POP szakma „Oscar” díjaként tartják számon.

A Shop! Awards díjai ezentúl a stilizált felkiáltó jel szobrocskák
A németajkú nevezők taroltak, összesen 6 díjat kaptak. A brazilok 3, az észak-amerikaiak 2, a csehek, a kínaiak, az egyesült arab emírátusiak és a magyarok 1-1 világbajnoki elismerésben részesültek. A jól ismert Indián szobor helyett idéntől a Shop! központ egy „felkiáltó jelet” ábrázoló trófeát ad át. A magyar győzelemről az eredményhirdetés napján már részletesen beszámoltunk.
Három nemzet hat díj
A POPAI DACH szervezete a német, osztrák és svájci tagvállalatokat fogja össze a Marketing at Retail területén. Helyi POP verseny népszerű és inspiráló. A szervezet szorosan együttműködik a 3 évente megrendezésre kerülő EuroShop düsszeldorfi szakkiállítással, ahol nemzetközi POPAI falut és fórumszínpadot működtetnek és a POPAI DACH POP verseny pályamunkáit is kiállítják.
A Shop! Global Awards versenyben a Digital, Mobile & Interactive Media kategóriában a Migros áruházlánc AR (kiterjesztett valóság) lojalitás kampány matricásalbumával lett győztes. A fenntarthatósági kategóriát pedig a kölni Papacks nyerte újratölthető kávékapszuláival.
4 német győzelem a Samsung nevéhez fűződik. A Shopper Marketing Campaign kategóriában a Samsung-Reimagine StreetARt utcai, művészeti-technikai, AR és VR interakcióval izgalmassá tett kampányával nyert.
A Department Store Design kategória győztese a Samsung frankfurti bemutatóterme lett. A Consumer Electronics Temprorary kategória díját pedig a SloMo-Gyroscope kihelyezésével nyerte el a Samsung. A Visual Merchandising & Window Dressing kategóriagyőztes a Samsung, a Galaxy S10 bevezetéséhez kötődik amelyben látványosan digitalizálták a kirakatokat. Az első ilyen megjelenésként a leghíresebb német áruház, a berlini KaDeWe összes kirakatát „elfoglalta” a nyertes „The Art of Innovation” kampány.
Észak és Dél Amerika bajnokai
Az Alcohol & Tobacco tartós kategóriát a brazil Wine 020 borszaküzlet nyerte meg, akik évtizedes online működés után megnyitották első fizikai boltjukat. A brazil Snickers kamion a Food, Grocery & Convinience nem tartós kategóriában került ki győztesen. A harmadik brazil díjjal a Category Management kategóriában egy borospolcok átdigitalizálását bemutató projektet jutalmazott a zsűri.
A Food Retailers & Hospitality Design kategóriát az Egyesült Államokban jól ismert Krispy Kreme fánkozó lánc new yorki, Times Square Flagship boltja nyerte el egyedi külső és belső megjelenésével. A Food, Grocery & Convinience tartós kategóriában a Mountain Dew Pop-a-Shot interaktív, kosarazós display bizonyult a legjobbnak.
Közel- és Távol-Kelet vásárláshelyi eszközei
A Field & In-Store Promóció nyertese a POPAI Greater China kibővített versenyéről jutott a nemzetközi döntőbe a Pepsi Black Mena bevezetésével az Egyesült Arab Emírségekben, amelyet egy helybeli vállalat nevezett be, így került a Közel-Keletre az egyik Shop! Global Awards trófea.
A kínai győzelmet pedig a Procter & Gamble Olay Future Purity omnichannel bevezetése és a hozzá tervezett és kivitelezett pop-up store és kínáló berendezés hozta el a helyi vállalkozásnak a Beauty & Cosmetics tartós kategóriában.
A 15. Global Awards díjat a szaküzlet koncepció kategóriájában a „The Streets: A sreetwear Mecca from design to realization” cseh nevezés nyerte el.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A technológiai problémák végeztek az első helyen a lényegi munkát megzavaró tényezők között
A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások…
Tovább olvasom >