Győztesek vidala 2021

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 05. 03. 11:07

Kihirdették a Shop! Global Awards győzteseit. Ebbe a versenybe csak a nemzeti, országos, területi aranyérmesek nevezhetnek, így a POP szakma „Oscar” díjaként tartják számon.

Shop! Awards díjak

A Shop! Awards díjai ezentúl a stilizált felkiáltó jel szobrocskák

A németajkú nevezők taroltak, összesen 6 díjat kaptak. A brazilok 3, az észak-amerikaiak 2, a csehek, a kínaiak, az egyesült arab emírátusiak és a magyarok 1-1 világbajnoki elismerésben részesültek. A jól ismert Indián szobor helyett idéntől a Shop! központ egy „felkiáltó jelet” ábrázoló trófeát ad át. A magyar győzelemről az eredményhirdetés napján már részletesen beszámoltunk.

Három nemzet hat díjSamsung StreetARt

Migros AR matricásalbumA POPAI DACH szervezete a német, osztrák és svájci tagvállalatokat fogja össze a Marketing at Retail területén. Helyi POP verseny népszerű és inspiráló. A szervezet szorosan együttműködik a 3 évente megrendezésre kerülő EuroShop düsszeldorfi szakkiállítással, ahol nemzetközi POPAI falut és fórumszínpadot működtetnek és a POPAI DACH POP verseny pályamunkáit is kiállítják.

A Shop! Global Awards versenyben a Digital, Mobile & Interactive Media kategóriában a Migros áruházlánc AR (kiterjesztett valóság) lojalitás kampány matricásalbumával lett győztes. A fenntarthatósági kategóriát pedig a kölni Papacks nyerte újratölthető kávékapszuláival.

4 német győzelem a Samsung nevéhez fűződik. A Shopper Marketing Campaign kategóriában a Samsung-Reimagine StreetARt utcai, művészeti-technikai, AR és VR interakcióval izgalmassá tett kampányával nyert.Samsung Gyroscope

A Department Store Design kategória győztese a Samsung frankfurti bemutatóterme lett. A Consumer Electronics Temprorary kategória díját pedig a SloMo-Gyroscope kihelyezésével nyerte el a Samsung. A Visual Merchandising & Window Dressing kategóriagyőztes a Samsung, a Galaxy S10 bevezetéséhez kötődik amelyben látványosan digitalizálták a kirakatokat. Az első ilyen megjelenésként a leghíresebb német áruház, a berlini KaDeWe összes kirakatát „elfoglalta” a nyertes „The Art of Innovation” kampány.

Észak és Dél Amerika bajnokaiKrispy Kreme Flagship NY

Snickers kamionAz Alcohol & Tobacco tartós kategóriát a brazil Wine 020 borszaküzlet nyerte meg, akik évtizedes online működés után megnyitották első fizikai boltjukat. A brazil Snickers kamion a Food, Grocery & Convinience nem tartós kategóriában került ki győztesen. A harmadik brazil díjjal a Category Management kategóriában egy borospolcok átdigitalizálását bemutató projektet jutalmazott a zsűri.

A Food Retailers & Hospitality Design kategóriát az Egyesült Államokban jól ismert Krispy Kreme fánkozó lánc new yorki, Times Square Flagship boltja nyerte el egyedi külső és belső megjelenésével. A Food, Grocery & Convinience tartós kategóriában a Mountain Dew Pop-a-Shot interaktív, kosarazós display bizonyult a legjobbnak.

Közel- és Távol-Kelet vásárláshelyi eszközeiPepsi Black

A Field  & In-Store Promóció nyertese a POPAI Greater China kibővített versenyéről jutott a nemzetközi döntőbe a Pepsi Black Mena bevezetésével az Egyesült Arab Emírségekben, amelyet egy helybeli vállalat nevezett be, így került a Közel-Keletre az egyik Shop! Global Awards trófea.

Olay displayA kínai győzelmet pedig a Procter & Gamble Olay Future Purity omnichannel bevezetése és a hozzá tervezett és kivitelezett pop-up store és kínáló berendezés hozta el a helyi vállalkozásnak a Beauty & Cosmetics tartós kategóriában.

A 15. Global Awards díjat a szaküzlet koncepció kategóriájában a „The Streets: A sreetwear Mecca from design to realization” cseh nevezés nyerte el.

Kapcsolódó cikkeink