Gyakrabban vásároltak, de nem költöttek többet a magyarok
Nőtt a kereskedelmi márkák aránya, kiváltképp a diszkont típusú üzletekben – derül ki a Nielsen legújabb kutatásából.
Az élelmiszerüzletek száma 2006-ban 21959-re csökkent
Magyarországon a 2005. évi 23086-ról, együttes forgalmuk 2006-ban 3-4
százalékkal volt több, mint az előző évben.
Azok a háztartások, amelyek általában ugyanott vásárolnak,
2006-ban vásárlásonként 12920 forintot költöttek hipermarketekben, 5709
forintot szupermarketben, és a legnépszerűbb diszkont típusú üzletekben
átlagosan 8069 forintért – ez utóbbi 18 százalékkal nőtt az előző évi
vásárlásonkénti pénzösszeghez képest – vásároltak 2006-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >