Gyakrabban vásároltak, de nem költöttek többet a magyarok
Nőtt a kereskedelmi márkák aránya, kiváltképp a diszkont típusú üzletekben – derül ki a Nielsen legújabb kutatásából.
Az élelmiszerüzletek száma 2006-ban 21959-re csökkent
Magyarországon a 2005. évi 23086-ról, együttes forgalmuk 2006-ban 3-4
százalékkal volt több, mint az előző évben.
Azok a háztartások, amelyek általában ugyanott vásárolnak,
2006-ban vásárlásonként 12920 forintot költöttek hipermarketekben, 5709
forintot szupermarketben, és a legnépszerűbb diszkont típusú üzletekben
átlagosan 8069 forintért – ez utóbbi 18 százalékkal nőtt az előző évi
vásárlásonkénti pénzösszeghez képest – vásároltak 2006-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >