Gyakrabban vásároltak, de nem költöttek többet a magyarok

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 07. 00:00

Nőtt a kereskedelmi márkák aránya, kiváltképp a diszkont típusú üzletekben – derül ki a Nielsen legújabb kutatásából.

Az élelmiszerüzletek száma 2006-ban 21959-re csökkent
Magyarországon a 2005. évi 23086-ról, együttes forgalmuk 2006-ban 3-4
százalékkal volt több, mint az előző évben.

Azok a háztartások, amelyek általában ugyanott vásárolnak,
2006-ban vásárlásonként 12920 forintot költöttek hipermarketekben, 5709
forintot szupermarketben, és a legnépszerűbb diszkont típusú üzletekben
átlagosan 8069 forintért – ez utóbbi 18 százalékkal nőtt az előző évi
vásárlásonkénti pénzösszeghez képest – vásároltak 2006-ban. 

Kapcsolódó cikkeink