Gyakrabban vásároltak, de nem költöttek többet a magyarok
Nőtt a kereskedelmi márkák aránya, kiváltképp a diszkont típusú üzletekben – derül ki a Nielsen legújabb kutatásából.
Az élelmiszerüzletek száma 2006-ban 21959-re csökkent
Magyarországon a 2005. évi 23086-ról, együttes forgalmuk 2006-ban 3-4
százalékkal volt több, mint az előző évben.
Azok a háztartások, amelyek általában ugyanott vásárolnak,
2006-ban vásárlásonként 12920 forintot költöttek hipermarketekben, 5709
forintot szupermarketben, és a legnépszerűbb diszkont típusú üzletekben
átlagosan 8069 forintért – ez utóbbi 18 százalékkal nőtt az előző évi
vásárlásonkénti pénzösszeghez képest – vásároltak 2006-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >