Gyakrabban vásároltak, de nem költöttek többet a magyarok
Nőtt a kereskedelmi márkák aránya, kiváltképp a diszkont típusú üzletekben – derül ki a Nielsen legújabb kutatásából.
Az élelmiszerüzletek száma 2006-ban 21959-re csökkent
Magyarországon a 2005. évi 23086-ról, együttes forgalmuk 2006-ban 3-4
százalékkal volt több, mint az előző évben.
Azok a háztartások, amelyek általában ugyanott vásárolnak,
2006-ban vásárlásonként 12920 forintot költöttek hipermarketekben, 5709
forintot szupermarketben, és a legnépszerűbb diszkont típusú üzletekben
átlagosan 8069 forintért – ez utóbbi 18 százalékkal nőtt az előző évi
vásárlásonkénti pénzösszeghez képest – vásároltak 2006-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >