Green Club találkozó a DDC-nél
A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) vendége volt a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Zöld Tagozata a legutóbbi green club találkozón.

A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata
A résztvevők megismerhették a DDC – mint a váci és a beremendi régió meghatározó gazdasági szereplője, amely cementet, transzportbetont, valamint kavics és beton-adalékanyag termékeket állít elő – fenntarthatósági beruházásait, illetve szervezett szakmai programon, és exkluzív gyárlátogatási túrán vehettek részt a Sejcei Mészkőbányában és a Váci Cementgyárban.
A vállalat komoly kihívással nézett szembe a korábbi gazdasági válság idején. A cementigény a ’80-as évek színvonalára esett vissza, amely negatív hatással volt a vállalat teljesítményére.
A vezetés és a tulajdonosi kör azonban határozottan, fejlesztési beruházásokkal és a CSR területen történő elkötelezettséggel reagált a válságra. A váci és a beremendi cementgyárban megvalósított fejlesztések hozzájárultak az üzembiztonság növekedéséhez és a fenntartható működéshez, valamint a korszerűbb gyártási tevékenységhez. A modern technológiák alkalmazása mellett a DDC kiemelten fontosnak tartja a környezetükkel harmóniában történő együttélést. Éppen ezért a társadalmi felelősségvállalási programokon keresztül a tehetséggondozásban, a környezeti nevelésben és a „zöld” kezdeményezések létrehozásában is jelentős szerepet vállaltak, és jelenleg is vállalnak.
A kihelyezett ülés során a résztvevőknek Szilágyi Zsolt, a DDC elnök-vezérigazgatója mutatta be a vállalatot, majd Guth Zoltán kommunikációs vezető beszélt a DDC társadalmi felelősségvállalási programjáról. A CSR program egyik meghatározó eleméről, a Zöld Alternatíva Vetélkedőről a Ferling képviseletében Zubán Zoltán tartott előadást.
Ezt követően a fenntarthatósággal és klímaváltozással kapcsolatos szakmai előadásokat Dr. Hunyadi Mátyás humán-ökológus és Fazekas Endre élelmiszeripari mérnök-közgazdász tartottak.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >