Google Cloud eszközökkel növeli üzletei termelékenységét a Kroger
Google technológiába invesztál a Kroger az üzleteiben kínált vásárlási élmény javítására úgy, hogy a bolti alkalmazottakat adatalapú insightokkal látja el, akik így képesek lesznek feladataikat jobban ellátni.
Az új Google-alapú alkalmazások között a Kroger bejelentése szerint szerepel egy olyan feladatkezelő eszköz, amely az éjszakai személyzet tagjait részletesen tájékoztatja az üzletekbe érkező áruk mennyiségéről és típusáról. Az eszköz emellett összegyűjti a raktárkészlettel kapcsolatban felmerülő szükségletekre vonatkozó adatokat, és betekintést nyújt az üzlet aktuális munkaerőhelyzetébe, majd ezen információk alapján tervezi meg a dolgozók feladatait. Emellett a rendszer valós idejű frissítéseket továbbít a készletben vagy a szállításban bekövetkezett változásokról.
A második eszköz a menedzserek és az osztályvezetők számára nyújt segítséget az üzletek ellenőrzésének felügyeletében. A rendszer utasításokat generál a dolgozók számára, amelyeket követniük kell, amikor körbejárják az üzletet, és szabványosított ellenőrzési listát biztosít – közölte a kiskereskedelmi lánc.
A Google szerint a Deloitte olyan technológiával építette ki az eszközök keretrendszerét, amely képes feldolgozni a termékek kiszállításának időpontjára, a dolgozók elérhetőségére és a különböző üzletekben a nap folyamán bekövetkező konkrét eseményekre vonatkozó adatokat annak meghatározására, hogyan kell a munkatársaknak idejüket a prioritások figyelembe vételével beosztaniuk. A rendszer kihasználja a Google Cloud munkaerőköltségekre, logisztikára, értékesítési előrejelzésekre és készleten nem lévő termékekre vonatkozó adatok átszűrésére való képességét.
Kapcsolódó cikkeink
A globális minimumadó transzferárazási vonatkozásai
A tavalyi évtől Magyarország is alkalmazza a globális minimumadó szabályait,…
Tovább olvasom >Tovább bővül az eÁfa-rendszer funkcionalitása
Folyamatosan növekszik az eÁfa rendszer felhasználóinak száma és egyre több…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Okos döntés lehet életminőségünk javításába fektetnünk
Az idei év első negyedében több mint 800 ezer magyar…
Tovább olvasom >Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >Olcsó, de jó is? Sokan esnek ebbe a hibába használtautó-vásárláskor
Az újautó árak folyamatos növekedése miatt ma egy vadonatúj gépkocsi…
Tovább olvasom >