Google Cloud eszközökkel növeli üzletei termelékenységét a Kroger
Google technológiába invesztál a Kroger az üzleteiben kínált vásárlási élmény javítására úgy, hogy a bolti alkalmazottakat adatalapú insightokkal látja el, akik így képesek lesznek feladataikat jobban ellátni.
Az új Google-alapú alkalmazások között a Kroger bejelentése szerint szerepel egy olyan feladatkezelő eszköz, amely az éjszakai személyzet tagjait részletesen tájékoztatja az üzletekbe érkező áruk mennyiségéről és típusáról. Az eszköz emellett összegyűjti a raktárkészlettel kapcsolatban felmerülő szükségletekre vonatkozó adatokat, és betekintést nyújt az üzlet aktuális munkaerőhelyzetébe, majd ezen információk alapján tervezi meg a dolgozók feladatait. Emellett a rendszer valós idejű frissítéseket továbbít a készletben vagy a szállításban bekövetkezett változásokról.
A második eszköz a menedzserek és az osztályvezetők számára nyújt segítséget az üzletek ellenőrzésének felügyeletében. A rendszer utasításokat generál a dolgozók számára, amelyeket követniük kell, amikor körbejárják az üzletet, és szabványosított ellenőrzési listát biztosít – közölte a kiskereskedelmi lánc.
A Google szerint a Deloitte olyan technológiával építette ki az eszközök keretrendszerét, amely képes feldolgozni a termékek kiszállításának időpontjára, a dolgozók elérhetőségére és a különböző üzletekben a nap folyamán bekövetkező konkrét eseményekre vonatkozó adatokat annak meghatározására, hogyan kell a munkatársaknak idejüket a prioritások figyelembe vételével beosztaniuk. A rendszer kihasználja a Google Cloud munkaerőköltségekre, logisztikára, értékesítési előrejelzésekre és készleten nem lévő termékekre vonatkozó adatok átszűrésére való képességét.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Egyre gyorsabb ütemben növekvő IT-kiadások világszerte – Hol van Európa és Magyarország a globális versenyben?
Az informatikai kiadások növekedésének üteme világszerte töretlenül gyorsul – 2025-ben…
Tovább olvasom >Az AI sötét oldala – ki állítja meg a deepfake terjedését?
Az online térben egyre nagyobb problémát jelent a deepfake, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >