Google Cloud eszközökkel növeli üzletei termelékenységét a Kroger
Google technológiába invesztál a Kroger az üzleteiben kínált vásárlási élmény javítására úgy, hogy a bolti alkalmazottakat adatalapú insightokkal látja el, akik így képesek lesznek feladataikat jobban ellátni.
Az új Google-alapú alkalmazások között a Kroger bejelentése szerint szerepel egy olyan feladatkezelő eszköz, amely az éjszakai személyzet tagjait részletesen tájékoztatja az üzletekbe érkező áruk mennyiségéről és típusáról. Az eszköz emellett összegyűjti a raktárkészlettel kapcsolatban felmerülő szükségletekre vonatkozó adatokat, és betekintést nyújt az üzlet aktuális munkaerőhelyzetébe, majd ezen információk alapján tervezi meg a dolgozók feladatait. Emellett a rendszer valós idejű frissítéseket továbbít a készletben vagy a szállításban bekövetkezett változásokról.
A második eszköz a menedzserek és az osztályvezetők számára nyújt segítséget az üzletek ellenőrzésének felügyeletében. A rendszer utasításokat generál a dolgozók számára, amelyeket követniük kell, amikor körbejárják az üzletet, és szabványosított ellenőrzési listát biztosít – közölte a kiskereskedelmi lánc.
A Google szerint a Deloitte olyan technológiával építette ki az eszközök keretrendszerét, amely képes feldolgozni a termékek kiszállításának időpontjára, a dolgozók elérhetőségére és a különböző üzletekben a nap folyamán bekövetkező konkrét eseményekre vonatkozó adatokat annak meghatározására, hogyan kell a munkatársaknak idejüket a prioritások figyelembe vételével beosztaniuk. A rendszer kihasználja a Google Cloud munkaerőköltségekre, logisztikára, értékesítési előrejelzésekre és készleten nem lévő termékekre vonatkozó adatok átszűrésére való képességét.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Intelligens robotok: nekünk, velünk, helyettünk dolgoznak
A robotgazdaság exponenciális térnyerése és a technológiai fejlődés újabb lehetőséget…
Tovább olvasom >A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >