Google Cloud eszközökkel növeli üzletei termelékenységét a Kroger
Google technológiába invesztál a Kroger az üzleteiben kínált vásárlási élmény javítására úgy, hogy a bolti alkalmazottakat adatalapú insightokkal látja el, akik így képesek lesznek feladataikat jobban ellátni.
Az új Google-alapú alkalmazások között a Kroger bejelentése szerint szerepel egy olyan feladatkezelő eszköz, amely az éjszakai személyzet tagjait részletesen tájékoztatja az üzletekbe érkező áruk mennyiségéről és típusáról. Az eszköz emellett összegyűjti a raktárkészlettel kapcsolatban felmerülő szükségletekre vonatkozó adatokat, és betekintést nyújt az üzlet aktuális munkaerőhelyzetébe, majd ezen információk alapján tervezi meg a dolgozók feladatait. Emellett a rendszer valós idejű frissítéseket továbbít a készletben vagy a szállításban bekövetkezett változásokról.
A második eszköz a menedzserek és az osztályvezetők számára nyújt segítséget az üzletek ellenőrzésének felügyeletében. A rendszer utasításokat generál a dolgozók számára, amelyeket követniük kell, amikor körbejárják az üzletet, és szabványosított ellenőrzési listát biztosít – közölte a kiskereskedelmi lánc.
A Google szerint a Deloitte olyan technológiával építette ki az eszközök keretrendszerét, amely képes feldolgozni a termékek kiszállításának időpontjára, a dolgozók elérhetőségére és a különböző üzletekben a nap folyamán bekövetkező konkrét eseményekre vonatkozó adatokat annak meghatározására, hogyan kell a munkatársaknak idejüket a prioritások figyelembe vételével beosztaniuk. A rendszer kihasználja a Google Cloud munkaerőköltségekre, logisztikára, értékesítési előrejelzésekre és készleten nem lévő termékekre vonatkozó adatok átszűrésére való képességét.
Kapcsolódó cikkeink
AI kontra deepfake: harc a digitális hitelességért
Az online térben egyre nagyobb gondot jelent a deepfake, vagyis…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >Deloitte: Magyarország túlteljesítette a globális M&A trendeket
Tavaly a nemzetközi vállalati összeolvadás és felvásárlás (M&A) piaca mérsékelt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >