GO PINK! – az ALDI idén 1 000 000 forinttal támogatta a mellrák ellen küzdő alapítványokat
Megelőzés, önvizsgálat, szűrés – az ALDI idén is összefogott partnereivel a mellrák elleni küzdelemért, a GoPink! nemzetközi kezdeményezés hazai sikeréért.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre a rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdetett. A kampány felhívta a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható és rendszeres testmozgással, a stressz kezelésével, egészséges táplálkozással, illetve a megfelelő tápanyagok bevitelével a betegség akár meg is előzhető. Az önvizsgálatra és a szűrővizsgálatokra való felhívás szintén a kampány fontos részét képezte, hiszen elengedhetetlen a rendszeres szűréseken való részvétel, valamint így lehetőség nyílik a korai elváltozások felismerésére, időben megszülethet a diagnózis és megkezdődhet a kezelés, amely életet menthet.
2020-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével immár 8. éve csatlakozott a GoPink! mozgalomhoz, és 1 000 000 forint anyagi támogatással segítette a mellrák ellen küzdő alapítványokat.
Az áruházlánc egyik partnere a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft volt. Az együttműködés keretében az ALDI idén októberben 500 000 forintos felajánlással támogatta a partnercég által segített „Alapítvány a Szent Margit Kórház Sebészetéért” munkáját.
A kampányhoz idén is csatlakozott a Del Pierre C. Europe Kft., amely az „Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány” működését segítette, ehhez járult hozzá az ALDI további 500 000 forinttal.
Az áruházlánc bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljutott a GoPink! üzenete, és a vásárlói aktivitás révén idén még több adománnyal segíthették közösen a kezdeményezést, ezáltal is támogatva a figyelemfelhívást a téma fontosságára, a prevencióra és a szűrések jelentőségére.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >