Fűszerüzemet avattak Nagytarcsán
Műszakonként tíz tonna kapacitású gyártóüzemet adott át Nagytarcsán az Innovofoods Zrt. Az egyebek mellett saját fejlesztésű levesporokat, különleges fűszerkeverékeket, pudingporokat, instant kávékat és teákat előállító vállalat a magyar mellett nemzetközi piacokon is megjelenne.
Saját laboratóriumában, a szigorú nemzetközi élelmiszerszabványnak (International Food Standard, IFS) és az uniós előírásoknak egyaránt megfelelve fejleszti minimális adalék- és ízfokozó anyagot tartalmazó termékeit az Innovofoods Zrt. A száz százalékban magyar tulajdonban álló cég pénteken adta át 1000 négyzetméteres gyártócsarnokát: a nyolcórás műszakonként 10 tonnás keverési kapacitású üzem félmilliárd forintos beruházásból épült meg Nagytarcsán.
Annak érdekében, hogy az alapanyagok természetes ízvilága minél inkább érvényesülhessen, a cégnél minimalizálják a só- és nátriumtartalmat, a mesterséges ízfokozókat és adalékanyagokat pedig szintén a lehető legalacsonyabb szintre szállítják le. A cég kiemelt hangsúlyt fektet a minőségbiztosításra is: a felhasznált alapanyagokat ellenőrzött, az IFS-en túlmenően ISO és BRC (British Retailers Consortium) tanúsítványokkal rendelkező beszállítóktól szerzik be. Külön gondot fordítanak a termékminták ellenőrzésére a helyszíni laboratóriumban, ahol minden alapanyag kémiai, élelmiszer kémiai, mikrobiológiai és organoleptikus vizsgálaton esik át.
Kapcsolódó cikkeink
Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >GKI: A kormány által támogatott nagyberuházások szétverik a helyi munkaerőpiacot
A magyar kormány az ország újraiparosításának részeként az elmúlt években…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >