FRUIT LOGISTICA új dátummal és adaptált koncepcióval
A FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION-t 2021. május 18. és 20. között rendezik meg.
A FRUIT LOGISTICA egy speciális formában kerül megrendezésre 2021-ben, és 2021. május 18-20-ig el is halasztják annak érdekében, hogy fizikailag is megrendezhessék a berlini szakkiállítást.
A „Találkozzon a helyszínen – Csatlakozzon online” mottó alatt az adaptált koncepció üzleti találkozókra és kulcsrakész kiállítói csomagokra összpontosít. Ez rugalmasságot és jobb üzleti lehetőségeket biztosít a kiállítók számára.
„A Covid-19 olyan kihívások elé állít minket, melyeket egyikünk sem tud kikerülni. Ezért kérdeztük magunktól, hogy mire van szükségük ügyfeleinknek és melyek azok a szempontok, amelyeket mi meg tudunk teremteni nekik” – magyarázza Madlen Miserius, a FRUIT LOGISTICA vezető termékmenedzsere. „Ennek a megközelítésnek az a célja, hogy kiállítóink jobban kezelhessék kockázataikat és tovább növeljék üzleti lehetőségeiket. Ez a berlini FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021 vezérelve.”
A májusi esemény miatt valószínűbb, hogy a világ számos pontjáról nagyobb számú beszerző, kereskedő vehet majd részt – tovább növelve az üzleti tevékenység lehetőségét a FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021-en. A digitális elemek, beleértve a tárgyalási funkciókat és a konferencia online közvetítését, további részvételi lehetőségeket kínálnak. A kulcsrakész kiállítói csomagokon alapuló adaptált koncepció jelentősen csökkenti a kiállítók beruházásait és az átfutási időt. Három előre meghatározott standméret közül választhatnak majd a kiállítók. A kiállítói csomagok tartalmazzák a standterületet, a standépítést és a nagy teljesítményű internet-hozzáférést is.
„Új, a helyzethez igazított koncepciónkkal lehetővé akarjuk tenni a globális gyümölcs- és zöldségipar számára, hogy a szereplők 2021-ben Berlinben egy biztonságos környezetben gyűlhessenek össze és újra személyesen is találkozhassanak” – kommentálja Miserius. „A 2021-es FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION alapja egy jelentősen csökkentett kiállítói összterület, de a regisztrált vállalatok maximális számának kínál lehetőséget arra, hogy termékeiket a helyszínen mutassák be. Az új formátum csökkenti kiállítóink befektetéseit, időt hagy a döntésekre és csökkenti a standszemélyzet létszámát, akiknek a berlini kiállításon az egyes cégektől jelen kell lenniük. Más szóval, egyszerű módot kínálunk a részvételre, és megadjuk az ipar számára a nagyon szükséges és várt lehetőséget, hogy mindenki személyesen találkozzon a vásárlóival.”
A FRUIT LOGISTICA csapata már tájékoztatta az összes kiállítót. A külföldi képviselők globális hálózata, amely több mint 150 országot érint, már szintén közvetlen kapcsolatban áll a kiállítókkal. A kiállítói csomagokkal kapcsolatos információk és további részletek 2020. október 23-tól állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >