Frissíti gépjárműflottáját a Tesco
A Tesco ismét korszerűsíti a járműparkját. Az online vásárlások során rendelt árukat a már bevált IVECO és Mercedes-Benz (forgalmi engedély szerint SOLOMON) márkájú, hűtős kisteherautókkal szállítják ki a vevőknek, a lecserélt gépjárművek helyét pedig ugyanilyen, de vadonatúj kisteherautók veszik át.
A flotta régebbi generációhoz tartozó, lecserélt járműveit – a vállalat környezettudatosságra és fenntartható működésre való törekvésével összhangban – online aukcióra bocsátják, hiszen más vállalkozások számára ezek még használhatóak. Az árverezés oka az áruházlánc számára előírt, meghatározott futásteljesítményt követő kötelező csere.
A szeptember 6-án induló online aukció tételei közt megtalálható járművek mintegy fele ThermoKing V-300 hűtővel rendelkezik, a többi pedig ThermoKing V-300 max, ThermoKing V300-50 vagy MaxSpectrum V300-90 hűtővel felszerelt. Két helyszínen lévő kisteherautókra licitálhatnak majd az érdeklődő vállalkozások, egyelőre a budaörsi telephelyen található 13 jármű került fel az aukciós oldalra, ahol egészen október 8-ig tehetik meg ajánlataikat az árverés résztvevői.
Az aukción szereplő tételek kikiáltási ára összesen 65.000 euró, mindegyik gépjármű induló ára 5000 euró. A futásteljesítmény 220.272 km és 361.151 km közt változik, a járművekért így erős verseny várható, hiszen a KKV-k és egyéni vállalkozók még pár évig használhatják, mielőtt végleg leselejteznék őket. Az online aukció licitzárását személyes megtekintési lehetőség, eszközszemle előzi meg, melyre 2024. október 7-én kerül sor. Ehhez egy egyszerű regisztráció után könnyen bejelentkezhetnek a potenciális vásárlók a www.intergavel.com aukciós portálon.
A Tesco állandó partnere az árverések szervezésében az Intergavel Aukciószervező, Szolgáltató Kft., 2005. óta bonyolít online aukciókat. A brit tulajdonú kiskereskedelmi lánc részére az első árverést már több mint egy évtizede szervezték, azóta ez a 85. aukció az együttműködés történetében. A használaton kívül helyezett eszközök, berendezések értékesítésére kiválóan bevált ez az átláthatóságot és tiszta versenyt biztosító, mind a megbízó, mind a vevők szempontjából kedvező módszer: az online aukció.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >