Frissíti gépjárműflottáját a Tesco
A Tesco ismét korszerűsíti a járműparkját. Az online vásárlások során rendelt árukat a már bevált IVECO és Mercedes-Benz (forgalmi engedély szerint SOLOMON) márkájú, hűtős kisteherautókkal szállítják ki a vevőknek, a lecserélt gépjárművek helyét pedig ugyanilyen, de vadonatúj kisteherautók veszik át.
A flotta régebbi generációhoz tartozó, lecserélt járműveit – a vállalat környezettudatosságra és fenntartható működésre való törekvésével összhangban – online aukcióra bocsátják, hiszen más vállalkozások számára ezek még használhatóak. Az árverezés oka az áruházlánc számára előírt, meghatározott futásteljesítményt követő kötelező csere.
A szeptember 6-án induló online aukció tételei közt megtalálható járművek mintegy fele ThermoKing V-300 hűtővel rendelkezik, a többi pedig ThermoKing V-300 max, ThermoKing V300-50 vagy MaxSpectrum V300-90 hűtővel felszerelt. Két helyszínen lévő kisteherautókra licitálhatnak majd az érdeklődő vállalkozások, egyelőre a budaörsi telephelyen található 13 jármű került fel az aukciós oldalra, ahol egészen október 8-ig tehetik meg ajánlataikat az árverés résztvevői.
Az aukción szereplő tételek kikiáltási ára összesen 65.000 euró, mindegyik gépjármű induló ára 5000 euró. A futásteljesítmény 220.272 km és 361.151 km közt változik, a járművekért így erős verseny várható, hiszen a KKV-k és egyéni vállalkozók még pár évig használhatják, mielőtt végleg leselejteznék őket. Az online aukció licitzárását személyes megtekintési lehetőség, eszközszemle előzi meg, melyre 2024. október 7-én kerül sor. Ehhez egy egyszerű regisztráció után könnyen bejelentkezhetnek a potenciális vásárlók a www.intergavel.com aukciós portálon.
A Tesco állandó partnere az árverések szervezésében az Intergavel Aukciószervező, Szolgáltató Kft., 2005. óta bonyolít online aukciókat. A brit tulajdonú kiskereskedelmi lánc részére az első árverést már több mint egy évtizede szervezték, azóta ez a 85. aukció az együttműködés történetében. A használaton kívül helyezett eszközök, berendezések értékesítésére kiválóan bevált ez az átláthatóságot és tiszta versenyt biztosító, mind a megbízó, mind a vevők szempontjából kedvező módszer: az online aukció.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >