Frissíti gépjárműflottáját a Tesco
A Tesco ismét korszerűsíti a járműparkját. Az online vásárlások során rendelt árukat a már bevált IVECO és Mercedes-Benz (forgalmi engedély szerint SOLOMON) márkájú, hűtős kisteherautókkal szállítják ki a vevőknek, a lecserélt gépjárművek helyét pedig ugyanilyen, de vadonatúj kisteherautók veszik át.
A flotta régebbi generációhoz tartozó, lecserélt járműveit – a vállalat környezettudatosságra és fenntartható működésre való törekvésével összhangban – online aukcióra bocsátják, hiszen más vállalkozások számára ezek még használhatóak. Az árverezés oka az áruházlánc számára előírt, meghatározott futásteljesítményt követő kötelező csere.
A szeptember 6-án induló online aukció tételei közt megtalálható járművek mintegy fele ThermoKing V-300 hűtővel rendelkezik, a többi pedig ThermoKing V-300 max, ThermoKing V300-50 vagy MaxSpectrum V300-90 hűtővel felszerelt. Két helyszínen lévő kisteherautókra licitálhatnak majd az érdeklődő vállalkozások, egyelőre a budaörsi telephelyen található 13 jármű került fel az aukciós oldalra, ahol egészen október 8-ig tehetik meg ajánlataikat az árverés résztvevői.
Az aukción szereplő tételek kikiáltási ára összesen 65.000 euró, mindegyik gépjármű induló ára 5000 euró. A futásteljesítmény 220.272 km és 361.151 km közt változik, a járművekért így erős verseny várható, hiszen a KKV-k és egyéni vállalkozók még pár évig használhatják, mielőtt végleg leselejteznék őket. Az online aukció licitzárását személyes megtekintési lehetőség, eszközszemle előzi meg, melyre 2024. október 7-én kerül sor. Ehhez egy egyszerű regisztráció után könnyen bejelentkezhetnek a potenciális vásárlók a www.intergavel.com aukciós portálon.
A Tesco állandó partnere az árverések szervezésében az Intergavel Aukciószervező, Szolgáltató Kft., 2005. óta bonyolít online aukciókat. A brit tulajdonú kiskereskedelmi lánc részére az első árverést már több mint egy évtizede szervezték, azóta ez a 85. aukció az együttműködés történetében. A használaton kívül helyezett eszközök, berendezések értékesítésére kiválóan bevált ez az átláthatóságot és tiszta versenyt biztosító, mind a megbízó, mind a vevők szempontjából kedvező módszer: az online aukció.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >