Friss, német disznóhúsra vált a Kaufland
A Kaufland bejelentette, hogy a kettes állattenyésztési szinttől felfelé minden általuk forgalmazott disznóhús származási helye Németország.
A hármas szint esetében ugyanez igaz a K-Wertschatze saját márkás termékek forrására.
A Kaufland ezzel a változtatással számos új munkahelyet teremt, és védi a környezetet, hiszen rövidebb szállítási útvonalakat használ ezáltal, és támogatja a német mezőgazdaságot is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >