Friss ízek túróból az ALDI kínálatában
Az ALDI Milfina márkája a tavaszi ízeket viszi az otthonokba márciustól, többféle verzióban, kényelmi termékként. A fűszeres, a tzatzikis és a light túrókészítmény, valamint a szezonális túrótermék igazi kényelmi termékek, amelyek a nap bármely szakában fogyaszthatóak. A termékcsalád készítői gondoltak azokra is, akik ügyelnek vonalaikra, nekik szól a csökkentett zsírtartalmú, light verzió. Az intenzívebb ízek kedvelőinek a fűszeres, a mediterrán konyha szerelmeseinek a tzatzikis változatot kínálják, de a túrótermékek (grill)húsok körete vagy pékáruk mártogatói egyaránt lehetnek – persze felhasználásuknak csak a fantázia szabhat határt.
A 200 grammos kiszerelésben kapható termékekkel az otthoni szakácsok időt spórolhatnak, ráadásul igen kedvező, 249 forintos polci áron érhetőek el az ALDI kínálatában országszerte, szezonálisan, márciustól szeptemberig.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >