Fresco, Budapest

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 02. 01. 08:00

Egy magasan pozicionált étterem sok külföldi vendéggel a pesti Duna-parton; meglennének akár honlap nélkül is.De csináltak! Túl sok energiát viszont nem fordítottak a szájt készítésére: kevés ötlet, gyenge minőségű képek, nem túl sok információ – mindez a magyaron kívül csak angolul. A feltüntetett étlap kritikára szorul – vagy inkább helyre tesz…? Mindemellett a lap korrekt iparos munka: egyszerűen kezelhető, aktuális, kis jóindulattal úgy is fogalmazhatnánk: lényegre törő. Ami mindenképpen 21. századi: fel lehet iratkozni hírlevélre, bár nem tudni, a nevünkért és az e-mail címünkért cserébe milyen információkat várhatunk és mennyi időnként.
(www.fresco.hu)

Kapcsolódó cikkeink