Franciaország: virágzik az organikus piac
Soha nem voltak olyan népszerű az organikus termékek Franciaországban, mint most. A hagyományos kiskereskedők éppen ezért egyre inkább ilyen irányba bővítik kínálatukat, miközben arra is figyelnek, hogy a „hagyományos” áruknak megtalálják organikus megfelelőit.
A Carrefour, a Leclerc és az Auchan az ország legnagyobb kiskereskedőiként egyre dominánsabbakká válnak a hazai organikus szegmensben, ami jelenleg nagyjából nyolcmilliárd eurót ér.
Kapcsolódó cikkeink
Már közösségi autóval is mehetünk a Budaörsi Auchan Korzóra
Az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Services Hungary Kft. és a…
Tovább olvasom >Hogy jobban lássalak! – A nap képe
Tűzoltókészülék egy francia kisvárosi vendéglőben – ilyen kellene a fiatalok…
Tovább olvasom >Nem könnyű a francia csigatenyésztőknek
A francia csigatenyésztők számára a tavalyi év kétségbe ejtő volt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >